Gå til innhold

Er det en lege her inne eller en samboer som er det?


Vinterbby2015

Anbefalte innlegg

Det startet den 3.mai på kveldstid. Jeg fikk vondt i halsen og mistenkte at jeg var på vei til å få halsbetennelse (har hatt det ca 7 ganger dei 5 siste årene).

 

Dagen etter fikk eg hoste.. Dagene etterpå har jeg hatt en dunkende hodepine og verk i hele kroppen på dagtid, men har ikke hatt feber før på kveldstid..

 

Jeg er alene med ei lita jente- og er redd for at noe skal skje med meg.

 

Søkte på symptomene på google- og fikk opp lungebetennelse! :/

Skal ringe inn til legekontoret i morgen og få time.

 

Har dere hatt noe liknende? Eller bare trøstende ord eller en lege i stua som kanskje kan gi noen råd om hva som hjelper? :/

Endret av supahmom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa er lege og han sier at det beste er om du oppsøker lege slik at du kan bli undersøkt og få tatt en bakterieprøve av halsen i beste fall, ikke alltid de trenger det altså! Ved lungebetennelse får man ofte feber, man kan kjenne at det er tungt og puste. og Generelt blir allmentilstanden dårlig, jeg har selv hatt lungebetennelse så jeg vet litt om hvordan symptomene kan være. Klarte nesten ikke og gjøre noe heller!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa er lege og han sier at det beste er om du oppsøker lege slik at du kan bli undersøkt og få tatt en bakterieprøve av halsen i beste fall, ikke alltid de trenger det altså! Ved lungebetennelse får man ofte feber, man kan kjenne at det er tungt og puste. og Generelt blir allmentilstanden dårlig, jeg har selv hatt lungebetennelse så jeg vet litt om hvordan symptomene kan være. Klarte nesten ikke og gjøre noe heller!

 

God bedring!

 

Ja, det skal jeg gjøre! Syns det er så rart at feberen bare kommer om kvelden.

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google litt på mycoplasma ;)

 

Har gjort det nå. Jeg er ikke sår i halsen, var kun den første kvelden.

Har fått time hos legen i morgen! Så blir godt å finne ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert hos legen idag, og fått konstatert en begynnende lungebetennelse! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...