Oppskrift på pølse med macaroni anyone? :)
Opprettet av
LeTwinsA
, mai 07 2012 17:59
2 svar til dette emnet
Skrevet 07 mai 2012 - 17:59
Har noen "grillpølser" tilgode, som jeg gjerne vil gjøre noe spennende med om det går ant ?
Så andre tips mottas også med stor takk!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
#2 Gjest_Mentha & Junior_*
Skrevet 07 mai 2012 - 18:39
Pølsegrateng? Kok pasta, og gi pølsene en rask fresing i panne sammen med litt løk og hvitløk. Ha oppi en boks tomater, en dæsj tomatpure eller ketchup og evt annet krydder du liker (oregano, basilikum, chili, ingefær, koriander etc), og en liten dæsj med ost. Har du andre grønnsaker du liker så ha det gjerne i! Sjampinjonger, mais, stangselleri, kålrot, paprika, det meste passer i denne gratengen
La det putre til grønnsakene er nesten møre (eller så må gratengen stå lenger i ovnen).
Ha i pastaen og hell alt i en ildfast form med ost på toppen. Strø gjerne på litt ekstra oregano eller basilikum oppå osten før den går i ovnen. For litt ekstra piff på osten kan du rive litt parmesanost over før den stekes.
Stek i ca 10-15 min til osten er gyllen (eller som du liker den).
Ha i pastaen og hell alt i en ildfast form med ost på toppen. Strø gjerne på litt ekstra oregano eller basilikum oppå osten før den går i ovnen. For litt ekstra piff på osten kan du rive litt parmesanost over før den stekes.
Stek i ca 10-15 min til osten er gyllen (eller som du liker den).
Skrevet 07 mai 2012 - 19:06
Mm Hørtes veldig godt ut
Skal prøve denne