Her må jeg sjekke, eller merke det på lukta, og det gjør jeg jo rimelig fort. Hadde likevel vært fint å få en eller annen form for signal på at han har gjort noe. Når begynner de med det egentlig?
Når begynner de å "si fra" om at de har noe i bleia?
Opprettet av
Musemorbr /
, mai 07 2012 16:46
4 svar til dette emnet
Skrevet 07 mai 2012 - 16:46
Man kommer ganske langt med sunn fornuft, en positiv innstilling, og kanskje litt sjokolade nå og da. :D
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 07 mai 2012 - 16:50
Her sa hun ikke fra på annen måte enn at hun begynte å trekke seg unna når hun skulle bæsje. Var rundt 2 å da, tror jeg.
Da spratt vi opp, og spurte muntert "må du bæsje? DA går vi på potta, kom!" Plasserte henne på potta med ei bok, satte oss utenfor dodøra og lot henne gjøre sitt
Da spratt vi opp, og spurte muntert "må du bæsje? DA går vi på potta, kom!" Plasserte henne på potta med ei bok, satte oss utenfor dodøra og lot henne gjøre sitt
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
Skrevet 07 mai 2012 - 16:54
Gutten min begynte for noen måneder siden,han er nå 20 mnd. Han klapper seg på magen og sier "baba" når han har gjort noe eller rett før.
Skrevet 07 mai 2012 - 16:59
D er nok veldig forskjellig. Min unge sa aldri ifra. Spurte vi om han hadde bæsja så svarte han nei uansett. Men andre barn igjen kan jo være flinke og si ifra
Skrevet 07 mai 2012 - 17:12
Hvis jeg spør, løper han til døra for å få skift. Problemet er at han også gjør det med ren og tørr bleie.
Man kommer ganske langt med sunn fornuft, en positiv innstilling, og kanskje litt sjokolade nå og da. :D