Gå til innhold

Betaling for 1-års bilder...


UpsyDaisy

Anbefalte innlegg

En kamerat av min mann er veldig glad i og flink til å ta bilder, så jeg spurte om han hadde lyst å fotografere lillegutt. Det ville han gjerne, men ville ike ha noe for det. Jeg har lyst å gi ham noe likevel for vi sparer jo masse penger på dette. Hvor mye er passe synes dere? Forresten veldig fornøyd med bildene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske at vi betalte 500. Det var en som drev med fotografering på fritiden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt han rundt 1500;- hvis dere er fornøyde. Vanligvis kommer man vel ikke under 3-4000 for fotografering. Da får dere sikkert han til å ta bilder neste gang og;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt bilde hos fotograf, kostet 1300, + vi må kjøpe bildene gjennom fotografen. det koster fort en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler ca 700kr. Bruker ei veninne av svigerinna mi som har et lite hjemmestudio. Da blir det tatt en masse masse bilder, og fotografen ordner bildene og legger dem på en brennecd til oss. Da har vi mulighet til å se på bildene i ro og fred hjemme og heller bestille de bildene vi vil ha ut gjennom nfoto.no eller lignende. (evt legge de bildene vi vil ha på papir på en annen cd og ta dem med til ei fotosjappe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...