Jeg så en episode av 4-stjernes middag der Trine Cleve (eller hva ho heter igjen) var deltaker. Hun hadde et veldig genialt verktøy til kjøkkenet, nemlig en slags gripetang som hun kunne ta ut stekebrettet med...
Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt?
"gripetang" til stekebrett?
Opprettet av
Fru Monalisa
, mai 07 2012 15:40
6 svar til dette emnet
Skrevet 07 mai 2012 - 15:40
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 07 mai 2012 - 16:23
Det hørtes veldig smart ut - blir det litt som på et stomkjøkken, en lille dingsen man løfter kjeler og panne av varmen med? Håper noen vet hvor det finnes.
Skrevet 07 mai 2012 - 16:25
Gode gamle grytekluter funker utmerket:-)
Skrevet 07 mai 2012 - 18:04
Joda, at grytekluter funker vet jeg jo, men nå var det jo ikke det jeg spurte om 
Og ja, det blir litt som et stormkjøkken, men litt større, ei steikeplate er jo fort litt tyngre...
Og ja, det blir litt som et stormkjøkken, men litt større, ei steikeplate er jo fort litt tyngre...
Skrevet 07 mai 2012 - 18:14
Om stekebrettet var et som hørte til stekovnen, så kanskje det kom sammen med den?
Så om du husker hvilket merke hun hadde på stekovnen så kanskje du kan prøve å søke det opp på nett?
Bare en tanke
*vil også ha*
Så om du husker hvilket merke hun hadde på stekovnen så kanskje du kan prøve å søke det opp på nett?
Bare en tanke
*vil også ha*
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."
Skrevet 07 mai 2012 - 19:28
Takk mphs - nesten sånn, men den jeg så hadde to håndtak i tre. Men skal se litt nærmere på denne også