Gå til innhold

Hjelp!! Frykter nesten et psykisk anfall her...:/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt det stressende og mye press i det siste pga utro mann og fødsel av vårt siste barn. Drev og ryddet litt her hjemme nå og får et press på en måte i hode og akkurat som et mareritt (som når man drømmer om natta) som foregår inni hodet uten at jeg forstår noe av det... Veldig ekkelt!!! Hjelp, er jeg iferd med å bli gal?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det ut som om du trenger å snakke med noen. Ring enten familievernkontoret eller en terapeut som du kan øse ut alt til. Det er viktig få snakket ut om alt som rører seg i hodet ditt, og som du sier selv, du er veldig stresset nå. Det er ikke rart! Verden må ha snudd seg fullstendig på hodet for deg, stakkars.

Har du fått sove noe i det siste da? Det er også viktig vet du :) Kan du ringe noen i familien eller ei venninne som kan komme og ta seg av barn og hus i noen timer så du kan få sove og slappe av litt? Eller bare gå deg en tur - helt alene og bare få være deg selv?

 

Sender masse varme tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn har jeg det hver dag....... mange ganger daglig. I flere mnd. Det er til å bli gal av. Rett og slett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...