Blir jo ikke jul uten Disney-kavalkaden! Vet det er lenge til jul og sola skinner og alt det der, men nå ble jeg lei meg
Er det mulig?!
Opprettet av
Rosepus™
, mai 07 2012 10:06
13 svar til dette emnet
Skrevet 07 mai 2012 - 10:06
http://www.dagbladet...edier/21381505/
Blir jo ikke jul uten Disney-kavalkaden! Vet det er lenge til jul og sola skinner og alt det der, men nå ble jeg lei meg
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
#2 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 07 mai 2012 - 10:08
Fins den ikke på dvd?
Skrevet 07 mai 2012 - 10:09
Gjør den?
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."
#4 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 07 mai 2012 - 10:12
Skulle tro det
Og kanskje TV2 vil sende i år? Mener at de også sendte for noen år siden
Skrevet 07 mai 2012 - 10:18
NEI. Disse programmene er en av de beste minnene jeg har fra jula når jeg var barn.
Av flere grunner og lang vei til der vi har feiret jul i det siste har jeg ikke fått sett det på mange år. Men iår forandrer alt seg og jeg har gledet med til å starte denne tradisjonen med mine barn.
Så skal de ikke sende mer
Andre juleprogram hjelper ikke, det blir ikke det samme.
Av flere grunner og lang vei til der vi har feiret jul i det siste har jeg ikke fått sett det på mange år. Men iår forandrer alt seg og jeg har gledet med til å starte denne tradisjonen med mine barn.
Så skal de ikke sende mer
Andre juleprogram hjelper ikke, det blir ikke det samme.
Vil ikke stå opp, vil sove meeeeer
#6 Gjest_Mentha & Junior_*
Skrevet 07 mai 2012 - 10:43
Hvis den ikke finnes på dvd, så finnes den på piratebay.org. Ja, jeg vet det er forferdelig ulovlig, men jeg mener at hvis den ikke finnes til salgs i butikker eller på nett, så må det da for pokker være lov å laste den ned om de bestemmer seg for å fjerne den fra tvprogrammet.
Ellers kan du se enkeltfilmene på youtube. Ikke helt det samme, men bedre enn ikkeno!
Ellers kan du se enkeltfilmene på youtube. Ikke helt det samme, men bedre enn ikkeno!
Skrevet 07 mai 2012 - 19:38
Jeg vet at både i 2011 og 2010 gikk den på to kanaler. På engelsk på nrk og på en annen kanal dubbet til norsk. Husker ikke hvilken, men tror det var på tv2 eller tv3. Krysser fingrene for at den ikke forsvinner fra alle kanaler i år!
Skrevet 07 mai 2012 - 20:30
Viiiii har den på viiiiideo. Ooooog vi har viiiiideospiller.
Skrevet 07 mai 2012 - 22:26
Den går vel på en av svenskekanalene som alltid vel? Tror aldri jeg har sett den på NRK egentlig...
#10 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
#11 Gjest_Mentha & Junior_*
Skrevet 08 mai 2012 - 06:29
Lykke Fryd ♥ skrev 07 mai 2012 - 23:07:
Det forutsetter at man ikke har en sånn kannibalistisk videospiller som meg, som lager hakkemat og salat av alle videokassetter vi putter i.
Jeg har til og med de elskede tegnefilmene på video selv, men ikke pokker om jeg tør å putte kassetten i spilleren! Så den får heller være en skattkiste på havets bunn som jeg kun kan se med undervannskamera siden jeg ikke har dykkerdrakt... Sukk.
MEN; da får jeg i det minste endelig si LENGE LEVE SVENSKENE! Gjett om det blir Svt for alle penga på julaften. Nrk kan antakelig kose seg med sine laveste seertall på lenge.
Skrevet 08 mai 2012 - 08:57
Tips: kombinert vhs- og dvd-spiller, mens de ennå finnes! Lefdahl hadde senest i fjor sommer, Panasonic, og jeg er så glad for at jeg ikke falt for fristelsen til lå kvitte meg med alle videoene!
#13 Gjest_Mentha & Junior_*
Skrevet 08 mai 2012 - 09:18
Oooh... Lefdal, you say? Kanskje det hadde vært noe? Har to digre kasser med gamle videokassetter, alle tegnefilmene fra jeg var liten, en uuuutslitt Robin Hood-film, diverse opptakskassetter med mere som jeg gjerne skulle sett igjen
Vet gubben har noe gammel He-Man han gjerne hadde brukt en kveld og to på å se også 
Nostalgi FTW!
Nostalgi FTW!
Skrevet 08 mai 2012 - 09:29
Ja, det er definitivt verd det - for man gjør aldri det man innbiller seg, nemlig å skaffe igjen på dvd alt man kvitter seg med på vhs. Det vet vi som har levd gjennom overgangen fra lp til cd. Jeg kvitta meg aldri med lp'ene heller, heldigvis.