Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Frustrert og trist....

• Logg inn for å svare
2 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 261 Innlegg:

Skrevet 06 mai 2012 - 22:48

Vi har en på 6,5 mndr og har ikke hatt sex siden han ble unnfanget. Mannen ville ikke ha sex mens jeg var gravid, og etter at prinsen kom har vi ikke hatt oss heller. Jeg er superfrustrert, men mannen virker ikke lysten i det hele tatt. Fatter ikke hva det er. Han sier det er fordi lillemann sover på vårt soverrom, men hallooooo!!1 Han sover og det er ikke snakk om at mannen min er supermann og holder i flere timer. Ganske sikker på at lillemann sover de få minuttene det er snakk om.... og hvis ikke, så nei vel da våkner han da... tar ikke akkurat skade av det...

Er redd mannen min ikke liker kroppen min lenger. Magen er litt dvask etter kroppen, men jeg var ikke akkurat supermodell før heller.... Nei jeg får bare vente å se...

Det verste med det hele er jo at prinsen ble unnfanget et par uker før vi ble gift, så vi har ennå ikke hatt sex som gift... tragisk eller hva?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 261 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 14:11

Føler med deg, og jeg forstår at du blir sint, lei deg og såret. Har dere prøvd å snakke om det? Hva med en sjapp en på sofaen?

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 261 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 14:11

Føler med deg, og jeg forstår at du blir sint, lei deg og såret. Har dere prøvd å snakke om det? Hva med en sjapp en på sofaen?