Gå til innhold

Gubben har vært utro 2 ganger på 3 år og mener jeg ødelegger familien fordi jeg forlater han..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliggift_

Det at han gir DEG skyld for å ødelegge familien som resultat av HANS utroskap, er egentlig ganske god grunn til å forlate ham... I tillegg til utroskapet. Det viser at han overhode ikke angrer eller tar innover seg det han har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Typisk utro mannfolk dette, han er utro, men du skal få skylden. Ikke hør på han, han prøver bare å psyke deg ut med det, enten så du skal få dårlig skyldfølelse for det du gjør, eller for å få deg til å bli, så han kan se det som "grunn nok" til å kunne være utro igjen.

Gå stolt ut av forholdet du, for han er ikke moden nok til å gjøre det! Hadde han vært det, så hadde han ikke vært utro, men heller avsluttet forholdet deres og gått til en annen kvinne der etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg blir så forbauset til tider over hvor mye idiotisk folk kan prestere å si/tenke?!

Er han helt blåst?

Nei, er slettes ikke enig i det, og jeg håper ikke du forventer at noen skal svare ja på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er slettes ikke enig i det, og jeg håper ikke du forventer at noen skal svare ja på dette?

 

Nei håpte jo at flest ville si nei, og dermed få bekreftet at det er han som lider av vrangforestillinger og ikke jeg ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her støtter jeg mannen din. Du har antagelig vært gnien på dåsa di slik at han har måttet gå andre steder for å få dyppa kjeppen sin.

I tillegg har du sikkert tatt ham for gitt, trukket i joggedress og slutta å sminke deg for ham.

Og jeg ser ikke bort fra at du har lagt på deg også.

 

Du kan altså takke deg selv for utroskapen hans, og nå skal du atpåtil bryte opp en familie fordi du selv har vært en dårlig kone.

 

Du skulle skamme deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her støtter jeg mannen din. Du har antagelig vært gnien på dåsa di slik at han har måttet gå andre steder for å få dyppa kjeppen sin.

I tillegg har du sikkert tatt ham for gitt, trukket i joggedress og slutta å sminke deg for ham.

Og jeg ser ikke bort fra at du har lagt på deg også.

 

Du kan altså takke deg selv for utroskapen hans, og nå skal du atpåtil bryte opp en familie fordi du selv har vært en dårlig kone.

 

Du skulle skamme deg.

 

 

Hehe, ja riktig. I slekt med Snåsamannen du, skjønner jeg? ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord, klart du ikke skal ta innovr deg alle frekke svar her, den dagen min sambo tar av bokseren og stikker snabelen inn i en annen dame, er det fram med biffslegga først, før man hiver faenskapet på hue og rævva ut :)

 

Klart man skal ta vare på seg selv fordi om man blir mamma, men det forsvarer overhodet ikke at voksne menn / kvinner er utro, voksne folk har vett og forstand til å gjøre det slutt først.

 

Og om man skylder på alkohole eller what ever, så får man holde seg langt unna risikofaktorer som kan få en til å gjøre dumme ting, enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her støtter jeg mannen din. Du har antagelig vært gnien på dåsa di slik at han har måttet gå andre steder for å få dyppa kjeppen sin.

I tillegg har du sikkert tatt ham for gitt, trukket i joggedress og slutta å sminke deg for ham.

Og jeg ser ikke bort fra at du har lagt på deg også.

 

Du kan altså takke deg selv for utroskapen hans, og nå skal du atpåtil bryte opp en familie fordi du selv har vært en dårlig kone.

 

Du skulle skamme deg.

 

Her har vi ei som går på kne etter mannen. Vist du ikkje gjør det får du ikkje det. Er det slik han er med deg.

 

Skamme deg tenk å bli så under kua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her støtter jeg mannen din. Du har antagelig vært gnien på dåsa di slik at han har måttet gå andre steder for å få dyppa kjeppen sin.

I tillegg har du sikkert tatt ham for gitt, trukket i joggedress og slutta å sminke deg for ham.

Og jeg ser ikke bort fra at du har lagt på deg også.

 

Du kan altså takke deg selv for utroskapen hans, og nå skal du atpåtil bryte opp en familie fordi du selv har vært en dårlig kone.

 

Du skulle skamme deg.

 

Hahahaha! Dagens vits...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skjønte at hun over her var ironisk?

 

Jeg lurer jo på hvorfor man tilgir en ikke-angrende synder i det hele tatt jeg. En ting er de som tar sitt ansvar, angrer og gjør bot, men en som ikke skjønner at det han gjør er galt, er ikke verdt særlig med tid og energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sommerfuggel i vinterland

Enig med Lilleva, #8 var selvfølgelig ironi :P

 

Jeg signerer dere alle her. SELVFøLGELIG er det mannen din som er helt ute og sykler her!!! Og det vet han også, han har bare ikke baller nok til å stå for det han har gjort. Han vet selvfølgelig også at han har valgt handlingen og sånn sett også valgt konsekvensen. Det han driver med kalles ansvarsfraskrivelse.. Han hadde vel trodd han skulle slippe unna med det. Bare dét i seg selv viser hvor lite respekt han har for deg og forholdet deres!

 

HI, jeg syns du er utrolig sterk, all respekt til deg fra meg! Du viser at du har ryggrad og at du ikke går på akkord for han.

 

Lykke til!! Du kommer til å få det verre før du får det bedre, det er sikkert masse du må jobbe deg igjennom og du trenger å sortere tankene dine. Kan bli noen tøffe måneder foran deg.. Men vet du, DET ER VERDT DET!! Finn deg en mann som elsker DEG og respekterer deg, og forguder bakken du går på! Det fortjener du virkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...