Gå til innhold

Jeg må si får hakeslepp av dette.. Breivik..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Politiet forsøker å få innsyn i to kontoer som Breivik slettet i 2010.

Breivik sier selv rett ut at de kan finne en ledetråd på de kontoene som kan knytte han opp til Knights Templar organisasjonen..

 

MEN NEI, Facebook nekter politiet å gi innsyn pga personvern.

 

 

Sånn helt seriøst.. hvor sykt er ikke det? Når en av historiens verste massakre hender, en som brutalt skyter ihjel mennesker og sier rett ut at kontoen kan inneholde viktige opplysninger. Burde det ikke finnes en lov som lar politiet/regjeringen what ever få innsyn i dette samme hva?

 

 

Jeg blir sjelden provosert, men dette synes jeg er hysterisk tragisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet forsøker å få innsyn i to kontoer som Breivik slettet i 2010.

Breivik sier selv rett ut at de kan finne en ledetråd på de kontoene som kan knytte han opp til Knights Templar organisasjonen..

 

MEN NEI, Facebook nekter politiet å gi innsyn pga personvern.

 

 

Sånn helt seriøst.. hvor sykt er ikke det? Når en av historiens verste massakre hender, en som brutalt skyter ihjel mennesker og sier rett ut at kontoen kan inneholde viktige opplysninger. Burde det ikke finnes en lov som lar politiet/regjeringen what ever få innsyn i dette samme hva?

 

 

Jeg blir sjelden provosert, men dette synes jeg er hysterisk tragisk....

 

en av historiens værste massakre hender?.... hehe... det var vel å ta LITT voldsomt i eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det? Som er utført av en person?

 

Om vi ser bort fra kriger såklart.

 

Det er vel ikke såå mange enkeltpersoner som selv har utført noe sånn?

 

Correct me if im wrong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett, svar på spørsmålet..

 

Tenk at facebook nekter innsyn i kontoene hans pga personvern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det? Som er utført av en person?

 

Om vi ser bort fra kriger såklart.

 

Det er vel ikke såå mange enkeltpersoner som selv har utført noe sånn?

 

Correct me if im wrong :)

Er det det? Som er utført av en person?

 

Om vi ser bort fra kriger såklart.

 

Det er vel ikke såå mange enkeltpersoner som selv har utført noe sånn?

 

Correct me if im wrong :)

 

av enkeltpersoner er jeg enig med deg, men det sto det ingen ting om ;) oki, jeg er vanskelig og vrang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3

Helt enig med deg HI, det burde finnes et reglemang som gir slik rettighet til politi/krips osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på en annen side, flott at Facebook er strenge med hensyn til personvernet.

Kan ikke retten kreve at politiet får innsyn? Og da må Facebook gi det? En court order. Eller er det bare på film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dette vært en episode på csi hadde de fått innsyn med engang ;) vet ikke åssen en "court order" fungerer i virkeligeheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig ille at retten må ha Breinik sin godkjennelse til å se journalen hans da han var 4 år og var til utredning hos BUP.....pga personvern... Der kan det stå kjempe viktige opplysninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at personvern er til for å beskytte mennesker som har noe å skjule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personvernet skal beskytte oss alle. Likhet for loven osv. Det gjelder for alle,tom Breivik

Nestegang kan det gjelde en uskyldig. Kanskje deg. Og da er det bra at vi har ett personvern både på BUP og os Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår prinsippet med personvern, men i sånne ekstreme saker burde det uten tvil være ganske greit for politiet å få innsyn i sånne saker.

 

Neste gang kan det hende en uskyldig sier du, hadde det vært tvil om han hadde gjort det eller ikke hadde det vært en annen sak.

Men han innrømmer jo alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politiet forsøker å få innsyn i to kontoer som Breivik slettet i 2010.

Breivik sier selv rett ut at de kan finne en ledetråd på de kontoene som kan knytte han opp til Knights Templar organisasjonen..

 

MEN NEI, Facebook nekter politiet å gi innsyn pga personvern.

 

 

Sånn helt seriøst.. hvor sykt er ikke det? Når en av historiens verste massakre hender, en som brutalt skyter ihjel mennesker og sier rett ut at kontoen kan inneholde viktige opplysninger. Burde det ikke finnes en lov som lar politiet/regjeringen what ever få innsyn i dette samme hva?

 

 

Jeg blir sjelden provosert, men dette synes jeg er hysterisk tragisk....

 

Vist politiet ikkje får tilgang til FACEBOOK sin sider. Så verse god heng ut folk som har lurt deg for peng og etc......

Typisk POLITIET SAKEN HENLAKT.

 

Da er det lett og henge ut personer ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om man skal ha unntak for breivik, er det jo bare å droppe hele rettsaken også.. Han er jo skyldig, så hva er vitsen i å bruke millioner på den da?? Det er jo Breivik det er snakk om !

 

Nei, loven er lik for alle, tom Breivik, det er jo det som er så flott med demokratiet .

 

Og vi har jo mange som er på linje med Breivik i historien, Ted Bundy og masse andre msässemordere som har brukt år på å drepe samme antall.. men likevel, historien er full av slike om man leter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om man skal ha unntak for breivik, er det jo bare å droppe hele rettsaken også.. Han er jo skyldig, så hva er vitsen i å bruke millioner på den da?? Det er jo Breivik det er snakk om !

 

Nei, loven er lik for alle, tom Breivik, det er jo det som er så flott med demokratiet .

 

Og vi har jo mange som er på linje med Breivik i historien, Ted Bundy og masse andre msässemordere som har brukt år på å drepe samme antall.. men likevel, historien er full av slike om man leter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...