Ja da så, da kan vel ikke mynten flytte ut som planlagt... Og jeg kan ikke dra av sted på sommerdekk. Får heller bli hjemme og ta meg en mojitofest da
Lokalt vanskelege køyretilhøve...
Opprettet av
bIomstre
, mai 05 2012 19:54
6 svar til dette emnet
Skrevet 05 mai 2012 - 19:54
...grunna nedbør som sludd og snø!
Ja da så, da kan vel ikke mynten flytte ut som planlagt... Og jeg kan ikke dra av sted på sommerdekk. Får heller bli hjemme og ta meg en mojitofest da
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 05 mai 2012 - 20:48
Hørtes ut som god plan.. Her forsvant mannen på dekkmann før avreise i dag. Jeg sitter nå riktignok her med min bil med vinterdekk fremdeles, men den ville han visst ikke ha med på langtur. Skjønt jeg har jaggu trengt vinterdekkene mine selv i dag. PFøY!
#3 Gjest_Mentha & Junior_*
Skrevet 06 mai 2012 - 06:56
Her blir det kanskje hjemmedag fra bhg i morgen om det ikke gir seg med denna snøen. For jeg nekter å legge om til vinterdekk i mai!
Høres ikke dumt ut med mojito, trass i snøen.. Du vet hva de sier; snø ute, sol inne, kos deg masse, med no' godt i glasset
Høres ikke dumt ut med mojito, trass i snøen.. Du vet hva de sier; snø ute, sol inne, kos deg masse, med no' godt i glasset
Skrevet 06 mai 2012 - 18:06
bIomstre skrev 05 mai 2012 - 19:54:
...grunna nedbør som sludd og snø!
Skrevet 06 mai 2012 - 21:33
sug lut skrev 06 mai 2012 - 18:06:
Håper mojitoen ble bra! Ellers er jo jeg av den oppfatning at ingenting dreper mynte
åh, pokker.
Så det er allmenn kjent at ingenting dreper mynte altså?? Og jeg som trodde at den evigvarende og grønne og glade og STORE mynteplanten i kjøkkenvinduet mitt var et resultat av mine stadig grønnere fingre, siden ingen andre planter ennå har overlevd meg..
Litt sur nå
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Skrevet 07 mai 2012 - 07:13
stjertløvetann skrev 06 mai 2012 - 21:33:
sug lut skrev 06 mai 2012 - 18:06:
Håper mojitoen ble bra! Ellers er jo jeg av den oppfatning at ingenting dreper mynte
åh, pokker.
Så det er allmenn kjent at ingenting dreper mynte altså?? Og jeg som trodde at den evigvarende og grønne og glade og STORE mynteplanten i kjøkkenvinduet mitt var et resultat av mine stadig grønnere fingre, siden ingen andre planter ennå har overlevd meg..
Litt sur nå
Skrevet 09 mai 2012 - 22:35
Mojitoen var fortreffelig, tror det snart blir reprise, men da MÅ jeg ha sånne i: https://epla.no/saml...odukter/499485/
(skålesmiley)
(skålesmiley)
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.