Gå til innhold

Trenger svar raskt!


 ♥ Min engel ♥

Anbefalte innlegg

Okey, da har mini (snart 7 mnd) vært urolig siden tirsdag. Mye sutring og klaging. Hun fikk feber idag og den var oppe i 39.3 så hun har fått parasett. Under kveldsgrøten kastet hun i tillegg opp, masse! Har hele tiden trodd at det var tenner på vei, men de kaster vel ikke opp da vel? Nå sover hun godt, virker det som. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg dra på barneklinikken med henne?

Huff, er kjempe engstelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter det, ring. Det skader ikke uansett. Jeg hadde også vært bekymret, alltid så vanskelig med de små som ikke kan fortelle hva som er problemet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt dersom hun ikke har god effekt av paracet, dersom feber varer i over 3 dager, dersom hun kaster opp så mye at hun kan bli dehydrert(følg med på bleiene). Og følg med på allmenntilstanden. Gir hun god kontakt? Smiler? Leker? Osv osv.

 

God bedring, ikke moro m syke små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med legevakten på lørdag. Fikk beskjed om å se feberen ann siden den går ned med parasett. Og allmenntilstanden hennes er jo god. Men hvis det vedvarte så måtte jeg ringe legen. Det har jeg gjort idag da snuppa fremdeles har over 39 i feber. Så håper det bare er tennene altså! Ikke noe kjekt med syk baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...