Barnelatter <3 Og når en av ettåringene stryker meg over håret, eller legger de lubne små armene sine rundt halsen min og gir meg en klem.. Og når en av dem stryker hverandre over håret, sånn jeg gjør med de.. og når de sitter å leker med hverandres tær, eller bollemage og skrattler...og når de sitter på hver sin side av gardina og leker bortetittei med hverandre . Og å se på de sove. Kunne fortsatt i det uendlige!!!
Hva får frem den største morslykken hos deg? :)
Opprettet av
Linerlen og pipipen
, mai 05 2012 12:36
30 svar til dette emnet
Skrevet 05 mai 2012 - 23:06
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 05 mai 2012 - 23:18
Som flere av de andre her sier er klemmene. Og spesielt ikke de man ber om selv, men når barnet kommer bort til deg bare for å gi deg en klem eller suss.
Gutten min er snart 3 år og veldig omsorgsfull ovenfor både liten og stor. Hender seg av og til at han kommer bort til meg og stryker meg på armen/hånda e.l og sier "Går bra mamma?" Herlig....
Eller når han skal fortelle til alle han møter at "Dette er mamma'n min".
Her en dag satt han på fanget mitt og studerte meg, så sier han "Du er pen mamma'n min" Da smelter hjertet mitt.
Eller bare små enkle ting som han har slitt med å få til tidligere som han plutselig mestrer selv. Og gutten min er også veldig flink til å fortelle når han får til noe. Da bryter han som regel ut i en lykkerus "Jeg klarte det mamma" og gjentar det opptil flere ganger. Skjønn ja......
Ja, det er så mye som bringer frem morslykken, at jeg kunne skrevet i evigheter om alt du har å se frem til.
Gutten min er snart 3 år og veldig omsorgsfull ovenfor både liten og stor. Hender seg av og til at han kommer bort til meg og stryker meg på armen/hånda e.l og sier "Går bra mamma?" Herlig....
Eller når han skal fortelle til alle han møter at "Dette er mamma'n min".
Her en dag satt han på fanget mitt og studerte meg, så sier han "Du er pen mamma'n min" Da smelter hjertet mitt.
Eller bare små enkle ting som han har slitt med å få til tidligere som han plutselig mestrer selv. Og gutten min er også veldig flink til å fortelle når han får til noe. Da bryter han som regel ut i en lykkerus "Jeg klarte det mamma" og gjentar det opptil flere ganger. Skjønn ja......
Ja, det er så mye som bringer frem morslykken, at jeg kunne skrevet i evigheter om alt du har å se frem til.
Skrevet 05 mai 2012 - 23:32
ÅÅh...
- NÅr hun "snakker" med alvor og engasjement i blikket ^^
- NÅr hun ler! Å kjære vakre vene!!
- NÅr hun stikker tunga ut og smiler lurt til meg
- NÅr hun spiser rett før hun sovner.. lager det herligste lydene!
- NÅr hun ser pappaen sin! Hun strÅler:D
- NÅr hun sovner i fanget mitt
- NÅr hun har bæsja 1,5 full bleie og GLISER som bare der nÅr den blir skifta
Herregud. Det gjør vondt, sÅ godt er det!
<3
- NÅr hun "snakker" med alvor og engasjement i blikket ^^
- NÅr hun ler! Å kjære vakre vene!!
- NÅr hun stikker tunga ut og smiler lurt til meg
- NÅr hun spiser rett før hun sovner.. lager det herligste lydene!
- NÅr hun ser pappaen sin! Hun strÅler:D
- NÅr hun sovner i fanget mitt
- NÅr hun har bæsja 1,5 full bleie og GLISER som bare der nÅr den blir skifta
Herregud. Det gjør vondt, sÅ godt er det!
<3
Skrevet 05 mai 2012 - 23:33
Når min store og selvstendige 3-åring kommer og legger seg i sengen vår, kryper helt inntil og mumler "så godt og varmt"...da blir hun liksom så liten.
Når jeg forklarer noe for 5-åringen og han videreformidler til lillesøster, og hun lytter og forstår mye bedre enn om jeg hadde sagt det.
Når 5-åringen sier "du er min beste mamma"
Når 3-åringen forlanger "jeg vil ha en klem" og etterpå er såå stolt "jeg tok en klem av mamma jeg"
Når barna synger.
Og tusen andre ting.....
Når jeg forklarer noe for 5-åringen og han videreformidler til lillesøster, og hun lytter og forstår mye bedre enn om jeg hadde sagt det.
Når 5-åringen sier "du er min beste mamma"
Når 3-åringen forlanger "jeg vil ha en klem" og etterpå er såå stolt "jeg tok en klem av mamma jeg"
Når barna synger.
Og tusen andre ting.....
Skrevet 05 mai 2012 - 23:33
Var akkurat inne hos minstemann på to år. Han hadde våknet fordi han er kjempesnørrete, og tett som en potte.
Fikk gitt han litt vann, og tørket litt snørr, og sagt god natt. Når jeg er på vei ut døra hører jeg; Gla deg, og en liten koselatter før han krøller seg sammen under dyna igjen
Bare et eksempel på hva som smelter meg fullstendig:)
Fikk gitt han litt vann, og tørket litt snørr, og sagt god natt. Når jeg er på vei ut døra hører jeg; Gla deg, og en liten koselatter før han krøller seg sammen under dyna igjen
Bare et eksempel på hva som smelter meg fullstendig:)
Skrevet 06 mai 2012 - 08:37
Det er veeeldig mye, og jeg gleder meg veeeeldig til forsettelsen.
Hun er 12,5 mnd:
Når hun har våknet og ligger i sengen og snakker med seg selv eller med bamsen.
Når hun er trøtt og "slenger" hodet på brystet mitt for å slappe av.
Når hun tar en musebit av skiven og tygger som om hele munnen er full, hehe..
Når hun lyyyyser opp og blir kjempe glad hver gang hun ser speilbilde av seg selv.
Når sambo får henne til å le seg ihjel!! Glad jeg har det på film!
Når hun stryker meg og sier "aaagoo"
Når hun mestrer noe og humrer for seg selv fordi hun blir så glad
Når hun plutselig begynner å le av noe hun gjør, også sitter vi der og ler sammen av at vi begge ler.
Når vi leker gjemsel og hun stooorkoser seg fordi hun fant meg.
At sambo sier til meg at foreldrene hans har sagt at jeg har gjort og gjør en god jobb med henne, og at han blir stolt da!
Hun er 12,5 mnd:
Når hun har våknet og ligger i sengen og snakker med seg selv eller med bamsen.
Når hun er trøtt og "slenger" hodet på brystet mitt for å slappe av.
Når hun tar en musebit av skiven og tygger som om hele munnen er full, hehe..
Når hun lyyyyser opp og blir kjempe glad hver gang hun ser speilbilde av seg selv.
Når sambo får henne til å le seg ihjel!! Glad jeg har det på film!
Når hun stryker meg og sier "aaagoo"
Når hun mestrer noe og humrer for seg selv fordi hun blir så glad
Når hun plutselig begynner å le av noe hun gjør, også sitter vi der og ler sammen av at vi begge ler.
Når vi leker gjemsel og hun stooorkoser seg fordi hun fant meg.
At sambo sier til meg at foreldrene hans har sagt at jeg har gjort og gjør en god jobb med henne, og at han blir stolt da!
Av og til er det godt å ta en pause i jakten på lykken, og bare være lykkelig...
Skrevet 06 mai 2012 - 08:40
Å se søskenkjærligheten. F.eks. nÅr eldstegutten pÅ fire sier til smÅjenta "du er sÅ søt" og gir henne en god klem. Eller nÅr de finner pÅ en liten lek sammen, og bÅde fireÅringen og ettÅringen skrattler.
Skrevet 07 mai 2012 - 08:44
.
#29 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 07 mai 2012 - 08:49
Når hun har lagt seg og har nattasamtalen med bamsene i senga og jeg kan høre at hun sier: "Mamma passe på. Glad i mamma".
åhh, da smelter jeg ♥
Når hun ler, når vi klemmer, når hun sier "godt å være hjemme mamma" etter en lang dag i barnehagen, når hun smiler og når hun sier "tusen takk". Når jeg ser på henne som leker på gulvet og tenker "hun er min. hun har jeg lagd". Det er den beste følelsen i hele verden.
åhh, da smelter jeg ♥
Når hun ler, når vi klemmer, når hun sier "godt å være hjemme mamma" etter en lang dag i barnehagen, når hun smiler og når hun sier "tusen takk". Når jeg ser på henne som leker på gulvet og tenker "hun er min. hun har jeg lagd". Det er den beste følelsen i hele verden.
Skrevet 07 mai 2012 - 09:11
Når barna er glade og lykkelige.
Skrevet 07 mai 2012 - 09:22
Når 2åringen kommer løpende og kaster seg rundt halsen på meg når jeg henter han i bhg, eller jeg kommer hjem etter å ha vært på butikken o.l.
Når jeg og 2åringen står på vaskerommet sammen, han tar ut klær fra maskinen, gir til meg og jeg henger opp, mens vi synger og danser
Når han er trøtt og lei og det eneste han vil er å sitte på mammas fang og kose...
Når jeg og 2åringen står på vaskerommet sammen, han tar ut klær fra maskinen, gir til meg og jeg henger opp, mens vi synger og danser
Når han er trøtt og lei og det eneste han vil er å sitte på mammas fang og kose...