Gå til innhold

Jeg er så ræva i engelsk! Kan noen hjelpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg sendte Mail til paypal. Har bestilt fra nettet, men varen kommer ikke. Fikk dette til svar:

I have reviewed your account and can see that you have made this payment as a guest, for that reason it will not be visible in your transaction history.

 

I have opened a buyer dispute case for you manually; your case ID is...

 

I hope I was helpful in resolving your issue today.

 

We appreciate your patience and understanding regarding this matter, and wish you continued success on PayPal.

 

Har de åpnet en sak, å vil hjelpe meg? Skal jeg gjøre noe videre?

 

:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har åpnet en sak ja, men det står jo ingenting om at de vil gjøre noe mer. Send en mail tilbake og spør hva som skjer videre og hvordan du skal forholde deg - om det er noe du må gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må inn på den casen paypal har laget til deg og trykke litt for at selger skal få beskjed om at du ikke har mottatt varen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casen? Fikk ikke link til noe, bare et ID nummer.. Syns mailen var litt motstridende.

 

Får sende en Mail å høre hva jeg skal gjøre videre da..

 

Takk så mye for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har ingen konto der... Kanskje jeg får forsøke å lage en da, så kanskje den ligger en sak der da..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du betalt med Paypal har du også en konto. Du logger deg inn på paypal.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykk wiev open cases som kommer i rullegardinen når du trykker på resolution center, der tipper jeg du finner den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at du har betalt uten å logge inn, altså som gjest, og derfor vil du ikke finne transaksjonen i betalingshistorikken. Men prøv å logge inn med id-nr og se hva det er vedkommende har opprettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Ettersom det de har skrevet i mailen så har du jo en konto? "I have reviewed your account and can see that you have made this payment as a guest, for that reason it will not be visible in your transaction history."

Logg inn, og hvis du har glemt login og passord kan du få dette tilsendt på mail. Der gjør du som det blir beskrevet over her, gå til resolution center osv.

 

Hvis du ikke får det til får du sende en mail til og si at du ikke finner ut hvordan du får sett på saken de har åpnet, og at du ikke vet kontoinformasjonen din, så hjelper de deg sikekrt med det.

 

Jeg var i en lignende sak selv hvor en betalt vare ikke var blitt sendt, og de hos PayPal var veldig ivrige etter å få ordnet opp.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene! Forsøkte å innhente info om min konto. Men fikk beskjed om det ikke var noen konto på meg. Så er det vel som anonym sier, at jeg har betalt uten å ha noen konto.

 

Har sendt Mail tilbake så får sikkert ordnet opp i det da.

 

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...