...
Kan man ha eggløsning selv om det ikke slår ut på eggløsningstester??
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 05 2012 10:44
4 svar til dette emnet
Skrevet 05 mai 2012 - 10:44
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 05 mai 2012 - 10:47
Nei.
Det kan selvsagt være noe galt med testen, men om kontrollstreken kommer opp, så funker den jo.
Det kan selvsagt være noe galt med testen, men om kontrollstreken kommer opp, så funker den jo.
Skrevet 05 mai 2012 - 11:06
Ja det kan man, i allefall om man bruker clearblue fertilitetsmonitor, fikk ikke utslag på EL på hele måneden, er kun 1 gang det har skjedd og den måneden ble jeg gravid.....
Hopper man over en test, tester på veldig ulike tidspunkt etc kan det gi feil utslag
Hopper man over en test, tester på veldig ulike tidspunkt etc kan det gi feil utslag
Skrevet 05 mai 2012 - 11:20
Ja det kan man! Jeg hadde en syklus med bare negative el-tester, men tok tilfeldigvis en ul samme syklus og gynekologen bekreftet at jeg hadde hatt eggløsning til tross. En el test indikerer kun om man har stigning i LH hormonet, men den kan ikke fortelle oss om når egget slapp/slipper (hvis egget i det heletatt gjør det). Et egg kan slippe når som helst, og noen ganger kan faktisk en orgasme trigge et egg til å slippe, uten LH stigning på test. Å påstå noe annet blir altså feil
Termin i november <3
Skrevet 05 mai 2012 - 12:08
Hmm, så da er det dumt av meg å stole på pfc'en min da?