Gå til innhold

Blod i uke 40


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blør bittelitt i dag.

Betyr det at det er noe på gang, eller må jeg vente eeenda lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tegningsblødning, kanskje? Med førstemann fikk jeg det en uke før termin - gikk fortsatt to uker over!! Følte meg litt lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGH, jeg ville at du skulle si:

"JA! Nå er fødselen i gang! bayen kommer I DAG!"

Dumma... ;-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGH, jeg ville at du skulle si:

"JA! Nå er fødselen i gang! bayen kommer I DAG!"

Dumma... ;-)

 

HI

 

I know! :-) Som trøst: jeg tror det er vanligere at det skjer noe snart etter tegningsblødning enn at man må vente lenge :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tegningsblødning og 10 timer senere var han ute :) Så kan godt være at det er i gang.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, oj oj!

Håper det er noe på gang da!

Selv om jeg fikk litt angst nå kjenner jeg...

;-D

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine fødsler begynte sånn. Første fødsel, blødde kl ti om morgenen, begynte å få mensmurringer ved tolvtiden, og kjente ordentlige rier noen timer senere.. Neste morgen var gutten ute..

 

Andre fødsel, blødde kl elleve om kvelden, mensmurringer direkte, og svake rier fra ett-tiden... Kl elleve neste morgen var jenta ute..

 

Jeg tipper du er i gang!

 

Masse lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som fikk beskjed om å kontakte føden med en gang om jeg fikk blødning rundt termin?

Jm ga med beskjed om å kontakte føden med en gang ved vannavgang eller frisk blødning:/

Bare lurer siden det ikke høres ut som at litt blødning er farlig. Hvordan vet man om det er tegningsblødning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som fikk beskjed om å kontakte føden med en gang om jeg fikk blødning rundt termin?

Jm ga med beskjed om å kontakte føden med en gang ved vannavgang eller frisk blødning:/

Bare lurer siden det ikke høres ut som at litt blødning er farlig. Hvordan vet man om det er tegningsblødning da?

 

Jeg fikk også beskjed om det, og ringte begge gangene jeg blødde i uke 40. De stilte noen spm, om hvorvidt det var slim også, hvor mye blod osv... og sa det hørtes ut som noe ville skje innenfor et par dager... Var greit å ringe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er reint blod og vedvarer så kontakt jordmor for sjekk.

 

Kan vere at morkaka løsner.

Er det bare jeg som fikk beskjed om å kontakte føden med en gang om jeg fikk blødning rundt termin?

Jm ga med beskjed om å kontakte føden med en gang ved vannavgang eller frisk blødning:/

Bare lurer siden det ikke høres ut som at litt blødning er farlig. Hvordan vet man om det er tegningsblødning da?

 

Jeg fikk også beskjed om det, og ringte begge gangene jeg blødde i uke 40. De stilte noen spm, om hvorvidt det var slim også, hvor mye blod osv... og sa det hørtes ut som noe ville skje innenfor et par dager... Var greit å ringe:-)

 

Frisk blod kan vere tegn på morkaka løsner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke masse blod, mest slim med litt blod i.

Det har ikke skjedd noe mer, litt stikkinger "oppi der", men ikke noen murringer eller andre tegn...

Får se hva som skjer utover. :-)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk minstegutten begynte jeg å blø pitte litt da jeg stod opp om morgenen. Murringene startet omtret samtidig.

Hadde svake murringer hele dagen, og ved 23 tiden hadde de blitt litt sterkere og kom med bare 2 min i mellom, så da reiste vi til sykehuset for en sjekk. Da vi kom inn hadde jeg FIRE cm åpning, og fødselen var igang! :-D

6 timer senere var veslegutten ute:)

 

Lykke til!

Mest sannsynlig er du straks i fødsel!

Er litt sjalu på deg egentlig, for det er jo så spennende! (Selv om det er grusomt vondt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen tenker jeg :) Min gikk om kvelden og vannet gikk tidlig neste morgen. Du skal passe på mye friskt blod og/eller unormale smerter, og du skal kjenne like mye liv hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en slik blødning. Ringte føden for å høre, og de sa at nå var det rett rundt hjørnet. 14 dager etter ble han født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager..:?

Å herregud, jeg vil ikke vente sÅ lengeeeeee!

;-) HI

 

Men de sa at det var rett rundt hjørnet, sÅ jeg tenker jeg bare hadde "uflaks" som gikk sÅ lenge. Dessuten var jeg i uke 38, du er jo lenger pÅ vei. Jeg hadde masse maserier pÅ den tiden, og ble gÅende som en verpesyk høne. Gikk lange, raske turer hver dag for Å sette igang, men neida.

 

Lykke til med innspurten, skal se det setter i gang snart :)

 

#17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...