Har en søster på 14 år som i flere år er mishandlet av sin far... for noen år siden fikk hun bo fast hos mor uten å lenger se sin far. (vi har samme mor)
Jenta trengte trygghet, støtte, familie, en klem.... men etter litt skeia mamma ut - som alltid! Hun og mannen hennes er på byen hver helg, ferier hit å dit, har med seg folk hjem, fest og fyll.... og jenta blir sittende alene hjemme eller på rommet for seg selv når det er fyll i stua. (HVER HELG)
Hun kjøres aldri noe sted, må alltid ta buss, følges ikke opp, går i slitte klær. - til tross for at mamma bruker haugevis med penger på klær selv, drikke osv.
Tidligere i høst begynte hun hos psykolog.. etter en stund ringte lærere fra skolen, hun truer med og ta livet sitt....
frem og tilbake i møter, barnevern, bupp + + noen mnd senere stakk hun av. men kom til rette igjen etter noen dager..
Nå torsdag ble hun funnet på skolen, bevvistløs. Hadde puttet i seg masse masse piller på doen på skolen og ble kjørt i ambulanse til sykehus.
Hvor da min mor drar opp, og drar hjem igjen pga hun hadde hodepine! Orket ikke sitte der hun.
Nå igår hadde mamma vært der oppe, og mener helt klart "det er noe galt" med jenta... og har fått langt henne inn på psykriatisk avd helt til mandag.
Og legen tror vel på det, mens greia er at hun sa til meg - Da vet vi hvor hu er, kan kose oss og dra ut uten å tenke på at hu tar livet av seg!
JEG ER Såå SINT!!!! Hvor skal jeg gå hen for å få det frem, selv mener jeg jenta med en brutal fortid og vold trenger et hjem, uten fyll og alene hjemme helger... hun trenger folk rundt seg, oppfølgelse og kjærlighet! Og det har aldri min mor gitt!
Nytter ikke si noe direkte til moren min, for hun er en lystløgner uten like, finner sine egne teorier og rett og slett en ræv
Hvor starter man! Jenta skal ha et hjem!!
Beklager evt skrivefeil.... går litt unna her..