Gå til innhold

Jeg kan ikke være riktig vel bevart.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mitt største problem og hodebry de siste dagene er om jeg skal klippe håret mitt skikkelig kort igjen. Det er jo helt sykt og være så inn i hampen opptatt av håret. jeg hater det som det er nå. Det er kort men helt umulig og style uten at jeg blir trill rund i ansikter. Med kort hår blir ansiktet smalere, i følge mine øyer.

 

Flere som har dette forholdet til håret sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater med jevne mellomrom håret mitt, men klipper det alltid likt uansett... Jeg har langt hår og vet at det er er det fineste når man ikke har tid/gidder å ta seg tid til å stæsje håret om morgenen. Har hatt kort hår i alle varianter tidligere, men havner stadig tilbake til langt hår.

 

Hva som gjør ansiktet smalere er sikkert frisøren veldig flink til. Jeg tipper at det er lurt å på en eller annen måte ha håret lengre på toppen enn på sidene fordi hodet da blir "trukket" lengre, men jeg er ingen frisør og har egentlig ikke peiling... Lykke til uansett hva du ender opp med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort hår på damer er ikke pent. Spar til langt du, hadde jeg gjort :P For så å klippe det opp litt. Har du rundt ansikt er det flatterende med litt lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort hår på damer er ikke pent. Spar til langt du, hadde jeg gjort tongue.png For så å klippe det opp litt. Har du rundt ansikt er det flatterende med litt lengde.

 

 

Er det virkelig fælt med kort hår på damer?

 

Har selv kort hår nå. Meg med langt hår er en tragedie. Det blir tungt og glatt. Hårstripp og spenner på limes fast med hårspray. Nytter ikke hvor mye det enn klippes opp, bare henger og dingler der.

 

Synes det er mange stilige korte dame frisyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort hår på damer er ikke pent. Spar til langt du, hadde jeg gjort tongue.png For så å klippe det opp litt. Har du rundt ansikt er det flatterende med litt lengde.

 

 

Er det virkelig fælt med kort hår på damer?

 

Har selv kort hår nå. Meg med langt hår er en tragedie. Det blir tungt og glatt. Hårstripp og spenner på limes fast med hårspray. Nytter ikke hvor mye det enn klippes opp, bare henger og dingler der.

 

Synes det er mange stilige korte dame frisyrer.

 

Jeg er egentlig ganske enig i at damer (i alle fall opp til en viss alder) er finest med langt hår og det tror jeg de fleste gutta synes også. Det er mer feminint, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes sjeldent det er fint med damer med kort hår. Ser enten guttete eller kjerringaktig ut. Svært få som kler det skikkelig, da skal man være fryktelig pen i utgangspunktet. Og slank, helst.

 

Kjenner svært få menn som foretrekker kort hår også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest at langt hår på kvinner er lite pent, BORTSETT fra hvis det er i lang flette på ryggen OG farget BLåTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest at langt hår på kvinner er lite pent, BORTSETT fra hvis det er i lang flette på ryggen OG farget BLåTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...