Gå til innhold

Plutselig urolig baby


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen på 7,5 mnd har vært rolig og fornøyd frem til for et par uker siden. Nå er han begynt å være urolig om dagene. Kaver og sutrer. Men er fortsatt veldig aktiv og krabber rundt på gulvet i perioder. Sover to lurer på dagtid og disse har nå begynt å bli kortere. Virker som han våkner fordi noe plager han. På kveldene legger han seg greit, men våkner etter en times tid og er da urolig helt til jeg legger meg sammen med han, da roer han seg endelig. Tenner har han holdt på med lenge. Men fortennene har komt igjennom for litt siden så skulle ikke tro dette plaget han mer nå? Lurer på om han har begynt å reagere på maten? Får to grøtmåltider, frukt og hjemmelaget middag. Er forsiktig og prøver oss frem med ingredienser. Noen med liknende erafringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er det samme, men gutten min ble urolig natt og dag ca når han begynte å spise fast føde. Han hadde mye luft og hard mage. Kan det være det? Vi måtte igang med svisker og malt og nå er det bedre. Mye de stakkars små magene skal igjennom når de begynner å spise:) Han er snart 8 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...