Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvem er du ?

• Logg inn for å svare
52 svar til dette emnet

#41 *Sammy*

*Sammy*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 178 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 08:31

33 år gammel kvinne som er skilt og samboer på nytt. Hadde tre barn fra mitt første e kteskap og fikk nettopp nummer 4 med min nye samboer. Ungene mine er 12,8,6 og 3 uker , 2 jenter og 2 gutter :)

Er førskolelærer som har drevet barnehage, men nå for tiden studerer jeg igjen og holder på med 1 året ( ferdig på tirsdag, yeey) av 2 på min master i spesialpedagogikk.

Målet er vel å atter igjen starte for meg selv sonm spesialpedagog ( da jeg har AS jeg drev barnehagen med) Er ferdig med å jobbe i barnehage da jeg mener de yngre bør være der, men har masse erfaring å ta med meg videre inn i arbeidslivet :)

Er for tiden veldig trøtt forresten, da min lille snupp holder meg veldig mye våken på natta :) Så sitter jeg litt her å trykker innimellom slagene :) Jeg elsker å mulititaske og det å ha det travelt ; det holder kropp og hode i form :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 *Sammy*

*Sammy*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 178 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 08:37

Så har vi tre biler, en saab 9,5,( blå) en volvo v70 d 5 ( svart) og en jaguar 1991 modell ( grønn) som vi skal pusse opp, og en Harley davidson som er oransje med masse hodeskaller på :) hehe :)

#43 C.L.H85

C.L.H85

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 915 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 08:44

Er 26 år og bor med samboeren, har et barn på 13 mnd. Er for øyeblikket student ;)

#44 Mamman til Stella og Håkon

Mamman til Stella og Håkon

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 389 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 05 mai 2012 - 08:53

Vis innleggAnonym bruker skrev 05 mai 2012 - 07:33:

Vis innleggMamman til Stella skrev 04 mai 2012 - 18:44:

19 år fra Trondheim,
har verdens nydligste jente på 1 år, og venter gutt i sept/okt <3

www.mariannehansens.blogg.no

Ikke at jeg har noe med det, men har lest bloggen din bittelitt før. Men hvor er pappan til ungene? Gratulere med en av hver forresten ;) Det har jeg også :)

Han jobber i en annen kommune og kommer på besøk i helgene,
vi har hatt det vanskelig, men ting begynner å bli bedre :)
vi holder oss venner og vurderer og prøve i et forhold igjenn seinere :-)
Tusen takk :D
www.mariannehansens.blogg.no  - Alenemamma, Tennåring og gravid igjenn! :D

#45 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 825 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 08:57

Jeg er 26 år, forlovet, student

#46 Sweet mama

Sweet mama

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 09:15

Hehe, ut i fra overskriften hvem er du, synes jeg det er litt morsomt at nesten alle definerer seg kun ut i fra forhold ang mann og barn

#47 Sol Skippertaksdronning

Sol Skippertaksdronning

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 511 Innlegg:
  • StedNord-Trøndelag

Skrevet 05 mai 2012 - 09:40

HVem er jeg..
LYkkelig skilt seksbarnsmamma, rocka dame på 33, med tyggispopfobi, edderkoppfobi og verdens lateste kattskinn.
Innehaver av en livlig gjeng gærninger, innbefattet tre med tut på 13, 7 og 1,5, og tre med innlagt rørsystem på 12, 10 og 3,5.
Har ingen bil, dog en knalltøff sykkel, og flittig bruker av kollektivt og føtter.
HAr søndagskvelder som egotripptid, da ses Grimm, Åndenes makt og Walking dead, og moderskipet er utilgjengelig :P
Kjæreste og gode venner :) JEg har alt jeg trenger :)

FOr øyebliket vikarierende kommunal moppsvinger!
Kunne gjort i dag det jeg skulle gjort i går, men jeg tror det kan vente til i morgen

#48 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 825 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 09:47

Jeg er ei jente på 22 som har mistet alt for mye hår etter graviditeten, som liker kanelsnurrer og gulrotkake bedre enn middag, og har ei jente som er helt lik sin pappa. Elsker å gå turer med lillemor, men har alt for mye bakker der jeg bor (merkelig at rumpa likevel henger, det må være gulrotkaka..?). Etter jeg fikk barn synes jeg de fleste uten barn er nokså egosentrerte. Anser meg selv som snill, og elsker Paris. Bedre? ;)

#49 SHOC

SHOC

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 350 Innlegg:
  • StedEt annet sted

Skrevet 05 mai 2012 - 09:53

Vis innleggSweet mama skrev 05 mai 2012 - 09:15:

Hehe, ut i fra overskriften hvem er du, synes jeg det er litt morsomt at nesten alle definerer seg kun ut i fra forhold ang mann og barn

Da skal jeg prøve å gjøre det anderledes ;)

Nærmere 40 enn 30, hiver meg på MCen så fort jeg får muligheten nå som snøen er vekk.
Har tre barn, tvillinger på 3 og en tenåring. Så ikke for mye egentid.
Jeg kjører den store bilen, er jo den barnesetene står i. Nestkommanderende kjører den andre bilen til jobb.
Vi jobber og har enebolig som de fleste på vår alder.

Inkjeveda!

#50 SNURF 5 GUTTER

SNURF 5 GUTTER

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 92 Innlegg:
  • StedHATIFNATTEN

Skrevet 05 mai 2012 - 09:59

40 år har 5 barn.  24 år og ein som skulle vert 11 år men døde som 3 åring. 7 år og 6 år og 4 mnd. Alle er GUTTER og elsker snuskane mine.

#51 Soveposen

Soveposen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 616 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 05 mai 2012 - 11:42

Bestemt nordlending med tydelige meninger og stor omsorg for de rundt meg. Oppvokst i en kristen familie, gikk på en kristen privatskole. Rev meg løs fra miljøet som 17 åring - og har aldri angret på det. Har lenge hatt problemer med å definere meg som kristen da jeg tror, men praktiserer ikke (les: er for eksempel samboer). Har jobbet på sykehjem i nesten to år og er nå ute i mammapermisjon - til høsten blir det sykepleien (som nesten har blitt en familietradisjon). Det verste jeg vet er hykleri og urettferdighet og har ingen problemer med å si nøyaktig rett ut hva jeg mener. Kan derfor ofte oppfattes som litt brå, noe som ikke er spesielt positivt. Jeg er veldig organisert, ryddig og har stålkontroll på økonomien. Jeg er ærlig og kaller en krakk for en krakk - jeg har ingenting imot ferbers metode, men kan være dømmende på andre områder (noe jeg forakter med meg selv). Jeg elsker min elskede over alt på jord, men allikevel kan ikke kjærligheten til min datter beskrives. Jeg hadde ikke planlagt å bli gravid som 19 åring, men det skjedde og man må ta de konsekvensene som kommer av de valgene en tar. Jeg kunne aldri vært politiker, da jeg blir altfor engasjert (jeg mener for eksempel at voldektsmenn og pedofile burde bli kastrert). Jeg baserer lykken min på de små tingene i livet og kan nesten boble over avlykke når datteren min ser på meg, når samboeren har laget hjertepizza eller når fuglene kvitrer. Jeg har en fosterbror som har FAS, og både en mor og en far som studerer i en alder av 50. Jeg elsker regn og hater store hunder.

Bedre?:)

#52 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 269 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 12:18

Nærmer meg 24 år nå :) Bor i Ringsaker med samboeren/forloveden og våre to barn, en gutt på 14,5 mnd og ei jente som blir 2 mnd på mandag :) Har også to "englebarn", tvillingene Amalie og Peder (de hadde blitt 2 år rett før jul her om de hadde levd)

Ellers: Trives sånn passe som hjemmeværende husmor, men skal bli spenende å skulle ut på jobbmarkeddet igjen, er utdannet barne- og ungdoms arb. men takler ikke jobbe med det, så vi får se hva som skjer på den fronten ;)
Har dyseleksi, men nekter å la dette hemme meg, og mener til stadighet at komuna burde tilby oss som har dette ekstra norsk skriftlig! (tror jeg hadde sittet på første rad, ivrig som en førsteklassing, første dag på skola, om det ble tilbudd)
Ellers da? Tjo, har da noen hobbyer: Tegning, maling, treutskjæring (enda dette er noe jeg ikke har fått brynet meg så mye på, satser på bedring i det når ungene blir litt mer selvstendige) også fotografering :)

Dette innlegget har blitt redigert av <3Barn&Engler<3: 05 mai 2012 - 12:24

#53 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 825 Innlegg:

Skrevet 05 mai 2012 - 12:55

30 år, mor til 3. En gutt på 5 og tvillinger gutt og jente på 3.
Samboer med med en fantastisk mann som har vært min kjære i 10 år nå.

Bor i en forholdsvis romslig enebolig og har en helt grei økonomi.