Gå til innhold

Brio Double Wave


Sunrun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja den er fryktelig tung og samtidig tung og vanskelig å manuvrere, men det er god plass til barna i den da og du får den sikkert billig.

 

Jeg hadde heller sett på en tvillingvogn med svingbare fremhjul, de er mye lettere å manuvrere. Blir tungt med så stor vogn og to barn oppi, lurt å gjøre det litt enkelt for seg selv.

 

Bare si ifra hvis du vil ha noen eksempler på vogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Signerer hun over, og legger samtidig til at du er sprø hvis du velger en dobbeltvogn uten svingbare framhjul ;-) Alle vogner med svingbare framhjul kan også låses, derfor passer de både til landeveien og til byen mye bedre enn en Wave. Det eneste bruksområdet som jeg ville hatt en Wave til er kanskje hjemme som sovevogn og for å gå tur (bor på landet og her er det ganske flatt)

Ellers ville jeg kjøpt en vogn med både svinghjul og brems, for det trenger du virkelig. To barn i vogn blir tunge etterhvert, tro meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så redd for at de me svingbare hjul ikke er så god i snø, å eg bor tross alt i nord å vi har da jammen snø i bra mange månder. Men skjønner hva dere mener. For mange av de vognene eg har sett på som har jo så små hjul også å det er jo ikke akkurat lett i mye snø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tvillingvogner har store svingbare hjul foran, og de kan låses i fast posisjon på snø og grus, aldri hørt om noen som har problemer med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...