Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

OMG....er det rart han er singel...må bare fortelle dette...

• Logg inn for å svare
75 svar til dette emnet

#41 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:23

Derfor tror jeg at anonym #31 er Hi. For Hi er vel den eneste som syns folk er frekke fordi vi ikke deler hennes synspunkter.

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:25

Trenger 4-5 personer gjennta det samme? herregud.

#43 *bolla pinnsvin*

*bolla pinnsvin*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 521 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:26

Ut fra info som blir gitt her, så synes jeg helt klart det er du som er sær, ikke han. å bli  "beordret" i seng er da bare sexy og opphissende, ikke dominerende og egoistisk.

#44 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:27

Ja, noen ganger så trengs det faktisk....

#45 *Tootikki*

*Tootikki*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 36 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:30

Vis innlegg*bolla pinnsvin* skrev 04 mai 2012 - 11:26:

Ut fra info som blir gitt her, så synes jeg helt klart det er du som er sær, ikke han. å bli  "beordret" i seng er da bare sexy og opphissende, ikke dominerende og egoistisk.

Enig med de fleste her, og spesielt med hun som sier at dette kanskje er noe nytt for HI. At hun ikke har vært med på denne type lek før, så kanskje derfor hun reagerte slik.

#46 Gjest_sommerfuggel i vinterland_*

Gjest_sommerfuggel i vinterland_*
  • Gjest

Skrevet 04 mai 2012 - 11:34

Jeg må bare hive meg på dere, jeg ser heller ikke en eneste stygg/ufin kommentar her. Folk er uenige, men ingen angriper hi.

Problemet med å kommunisere skriftlig er at man ikke oppfatter tonefall, kroppsspråk osv. Det jeg leste utifra samtalen deres er rett og slett "kommunikasjonssvikt".
Han tar føringen, skal nok prøve å hisse deg opp, du tolker det som kommando.
Hadde det vært jeg som fikk denne kommentaren hadde jeg ligget naken i senga raskere enn lynet :P hehe

Dette innlegget har blitt redigert av sommerfuggel i vinterland: 04 mai 2012 - 11:41

#47 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 269 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:39

Du er ikke pripen HI, og han er ikke kontrolerende.

Ut i fra det som du skriver her, så minner det som sommerfuggel i vinterland sier, om komunikasjons svikt ;)
Du får heller ta det opp med han, spør om hans sexuelle preferanser, kanskje du oppdager en mann som liker å være dominerende i den sexuelle verdenen, i såfall: lucky you! ;) Her er mannfolket noe svakt på den fronten gitt, til min store erglelse ;)

#48 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:48

Syntes også det er sexy med en dominerende mann. Men det jeg derrimot syntes var feil at mannen er at han blir furten på den måten.. Kunne heller sagt godnatt på en annen måte enn å snu på haka. Sex er jo ikke alt, og det burde han vist henne. Skjønner HI litt jeg.

#49 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 269 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 11:54

Vis innleggAnonym bruker skrev 04 mai 2012 - 11:48:

Syntes også det er sexy med en dominerende mann. Men det jeg derrimot syntes var feil at mannen er at han blir furten på den måten.. Kunne heller sagt godnatt på en annen måte enn å snu på haka. Sex er jo ikke alt, og det burde han vist henne. Skjønner HI litt jeg.

I denne settingen var jo sex alt! De skulle jo ha sexsnakk. Og innen sexsnakk, så må som regel den ene "ta kontrollen", eller så kan det fort gå i lås, så sitter begge der frustrerte og irritert.
Om HI ikke liker å bli dominert, så hadde det ikke vært verre enn å skrive noe som; "beklager, men dominanse er turn off for meg", så hadde det nok løst seg automatisk, istedenfor å kverulere på det viset, som satte hele samtalen i lås.

#50 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 12:04

Ok..Hi her
Jeg ser godt hva dere mener, og det blir som det blir med mange tråder på dette forumet. Man tar en situasjon ut av en hel setting og prøver å forklare hva man reagerer på. Men så blir det feil fordi ting kommer ut av sammenheng.

Denne mannen er god i senga og jeg tenner på han der, men ikke som person. Og ikke han på meg heller tror jeg. Vi blir nok aldri et par, men det er greit for begge.

Men han har hatt noen meninger som selv jeg, i denne sex-settingen, har reagert på, bl.a. at for han er alle kvinnfolk bitcher.  Og andre ting som jeg ikke gidder å gå innpå her.

Jeg følte tidlig at han har en veldig egoistisk måte å være på og er vant til å gjøre slik han vil. Og med en gang han ikke får det som han vil, så blir han furten og gidder ikke mer.

Det er nok litt det jeg reagerte på....ikke en dominant mann. Er også enig i at man på sms mangler tonefall og ansiktsuttrykk og det gjør nok til at man misforstår hverandre fort. Tror nok både han og jeg gjorde det.

Om han hadde stått foran meg og beordret meg i seng, hadde settingen blitt en helt annen og jeg kunne følt situasjonen på en annen måte. Men slik jeg oppfattet den så ble det litt for mye, litt for raskt "gjør som JEG sier, ellers gidder ikke jeg å leke".

Og ingen sex-sms-samtaler er like, man kan ikke si at sånn og sånn skal det være. Har hatt dette før, hvor leken har virkelig vært en flørtelek som har vart lenge...hvor jeg virkelig tente på fyren. Men her var det mer som "gjør som jeg sier, så jeg får kommet og blitt ferdig...har omtrent et kvarter".

#51 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 12:18

Kanskje han trives best med å gi kommandoer i senga. Det betyr ikke at man er en egoist i det daglige av den grunn.

#52 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 269 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 12:18

Vis innleggAnonym bruker skrev 04 mai 2012 - 12:04:

Ok..Hi her
Jeg ser godt hva dere mener, og det blir som det blir med mange tråder på dette forumet. Man tar en situasjon ut av en hel setting og prøver å forklare hva man reagerer på. Men så blir det feil fordi ting kommer ut av sammenheng.

Denne mannen er god i senga og jeg tenner på han der, men ikke som person. Og ikke han på meg heller tror jeg. Vi blir nok aldri et par, men det er greit for begge.

Men han har hatt noen meninger som selv jeg, i denne sex-settingen, har reagert på, bl.a. at for han er alle kvinnfolk bitcher.  Og andre ting som jeg ikke gidder å gå innpå her.

Jeg følte tidlig at han har en veldig egoistisk måte å være på og er vant til å gjøre slik han vil. Og med en gang han ikke får det som han vil, så blir han furten og gidder ikke mer.

Det er nok litt det jeg reagerte på....ikke en dominant mann. Er også enig i at man på sms mangler tonefall og ansiktsuttrykk og det gjør nok til at man misforstår hverandre fort. Tror nok både han og jeg gjorde det.

Om han hadde stått foran meg og beordret meg i seng, hadde settingen blitt en helt annen og jeg kunne følt situasjonen på en annen måte. Men slik jeg oppfattet den så ble det litt for mye, litt for raskt "gjør som JEG sier, ellers gidder ikke jeg å leke".

Og ingen sex-sms-samtaler er like, man kan ikke si at sånn og sånn skal det være. Har hatt dette før, hvor leken har virkelig vært en flørtelek som har vart lenge...hvor jeg virkelig tente på fyren. Men her var det mer som "gjør som jeg sier, så jeg får kommet og blitt ferdig...har omtrent et kvarter".

Ingen som sier at det er slik det skal være hele tiden, for alle. For mange kan sex snakk være en pirrende "dette vil jeg gjøre med deg" osv osv. Men for han kan det være DET som tenner, at han er dominerende, hvertfall ut i fra det du skriver nå, han ser alle kvinner som bitcher, så antagligvis er han kun ute etter noen å leke med i senga, noen å dominere i senga. Kjønner?

Om dette ikke funker for deg, så får du ret og slett kutte han ut, så har du løst problemet, for om dere ikke har samme sex preferanser, så vil det lille dere faktisk har tilfelles falle ganske så raskt, og dere sitter kun med bitterhet igjen. Og du kan jo da gå glipp av å møte en som dekker alle dine behov innen det sexuelle, du vet jo aldri, det kan hende den mannen som står bak deg i kassa på Rimi har samme sex prefferanser som deg, på ALLE plan, ikke bare når dere er i senga ;)

#53 mrsrogaland.

mrsrogaland.

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 230 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 12:37

Hi kjenner vel denne mannen best, og om han er egoistisk eller ikke, for hun er jo den eneste som har møtt han.... :)
You gotta go there to come back

#54 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 269 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 12:52

Vis innleggmrsrogaland skrev 04 mai 2012 - 12:37:

Hi kjenner vel denne mannen best, og om han er egoistisk eller ikke, for hun er jo den eneste som har møtt han.... :)

Man skal heller ikke stemple noen ut i fra hva de liker inne sexuell preferanse. Og noen liker å være dominant hele tiden inne dagliglivet også, men stopper det om det blir sagt stopp. Så inntil HI eventuelt prøver seg på det og ser reaksjonen, så kan hun ikke stemple han uten videre, og jeg hadde sagt det samme i motsatt situasjon.

Hi og han har tydelig vis møtt på sine ulikheter på det eneste punktet de treffes, og da ville vel det mest fornuftige være å si takk og farvell.

#55 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 13:26

HI
Utrolig hvor forskjellig ting blir tolket her inne. Ser ut som om jeg er blitt stemplet og tolket og overtolket om hva jeg liker i hvert fall...selv om dere aldri har møtt meg heller.

Nei...denne mannen er nok veldig egoistisk. Han har sagt det selv. Man blir vel fort det om man kun har hatt seg selv å tenke på i 43 år...?

Vi funka dritbra i senga, det var der vi funka best. Men den sexsamtalen i går ble på en måte litt for kjapp for meg....skal jeg tenne på noen med sms...så trenger jeg litt mer tid. Men jeg tror ikke han trengte det...der passet vi ikke sammen.

Nok om det...nok en gang har jeg gått i fella over å tro at det å legge ut en del av et forhold jeg har til en annen person, vil få folk til å skjønne at han faktisk er litt sånn som jeg antydet.

But what the heck....i morgen lørdag er jeg fullstendig med på notene igjen....med Mister Ego...

#56 LillaGorilla♥♥

LillaGorilla♥♥

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 906 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 13:35

Det er nå sånn det er på et nettforum- vi svarer utifra det som står i hovedinnlegget, og ikke hva som kanskje muligens kan ha skjedd dere imellom ellers.
Den som gir seg er en dritt.

#57 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 589 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 13:47

Når du har en pulekompis, så er det faktisk kun det - en pulekompis. Ikke forvent at han lytter til behovene og følelsene dine og vil bli kjent med personligheten din - han er, som deg, kun ute etter sex. That's it.

#58 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 269 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 14:13

Du kan jo ikke forvente at vi skal forholde oss til noe annet enn akurat hva du skriver her, og du skrev ikke noe om dine preferanser, eller at han er egotripp i det daglige liv, hvertfall ikke så vi kunne forstå det slik.
Du kommer først med det nå at han har sagt han er egoistisk også, ble ikke det litt kleint at du ikke bare skrev det i hovedinnlegget? just saying..

Uansett, om du vil ha han som pulekompis, så må du også vite at han kommer ALDRI til å sette seg ned å spørre hva og hvordan du foretrekker det hele, ikke ne gang innen tekstingen. Når man anskaffer seg en pulekompis, så er det som regel ene og alene for å dekke egene behov (been there, done that) ikke for å spørre "ja, hva liker du best da?"
Er det noe du trenger, eller noe du forventer, så må du si det, ikke vente på at han skal forstå det.

#59 Pashla

Pashla

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 5 508 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 14:15

Forstår HI godt. Dirty talk er uansett en toveis kommunikasjon, det nytter ikke å bare kjøre på med det man sjøl liker. Kan bli heeeeelt feil.
Vampire penguins? Zombie guinea pigs? We're done for.

#60 ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 606 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2012 - 14:50

Klar du får svar ut fra den informasjonen du deler, vi kan ikke vite om andre preferanser denne mannen har.

Og ut fra hi og dine svar i etterkant sitter jeg igjen med inntrykket av at dere nok er ganske sære og ego begge to. Skal man kommunisere via sms må man vise litt velvilje og raushet, noe ingen av dere gjorde i eksempelet du ga oss.

Det hele bunner, som jeg ser det, i at han skrev "jeg vil at du" i stede for "kan du"? Skal man være så bestemt på at man ikke skal la seg herse med eller være så medgjørlig (for å holde på selvfølelsen), er det nok svært lett for den andre part å tråkke over er usynlig grense.

Om du kun vil ha han som sexvenn, blir det vel litt feil å snakke om vær og vind før man forsiktig nærmer seg målet med kontakten?

Du sier at han er ego og sær siden han har vært singel i hele sitt liv - har du tenkt tanken på at 10 år som singel kan ha gitt deg noen særheter også?