Jeg som hadde innlegget om mannen min som dyttet meg ++
http://www.klikk.no/...__fromsearch__1
Føler på meg at det er begynnelsen på slutten av ekteskapet vårt.
Han er kjempesint hele tiden, nekter å snakke med meg. Gjør seg viktig med å si at han har planer, hvorpå han sier jeg ikke har noe med hvor han skal, hva han skal gjøre og med hvem...
Jeg har forøvrig bare spurt hvilke planer han hadde, siden han ikke kunne spise middag med oss.
Han gikk og la seg, sov i to timer, ble rasende da jeg kom inn på rommet for å hente lader til mobilen min.
Så kom han i stua og koste et par minutter med ungene før han dro ut. Tok min bil og ble borte. Vært ute et par timer nå, og regner med han er hos en kamerat og syter over hvor fælt han har det.
En kamerat som selsagt ikke vet at han slår hver gang jeg ikke holder kjeft på kommando...
Var sekunder fra å ringe krisesenteret i byen i formiddag for å høre hvor jeg skal starte. Om jeg sier jeg går fra han blir jeg kastet på dør og får nok ikke ta ungene med meg...
Oppdatering om meg som ble "dytta"...
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 03 2012 18:26
10 svar til dette emnet
Skrevet 03 mai 2012 - 18:26
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 03 mai 2012 - 18:36
Hiv deg i en taxi med ungene mens han er ute og dra til krisesenteret eller slekt/venner. Ikke gi ham mulighet til å skade deg eller separere deg fra ungene.
Du vet nok inni deg hva du må gjøre.
Masse lykke til! Klem!!
Du vet nok inni deg hva du må gjøre.
Masse lykke til! Klem!!
Skrevet 03 mai 2012 - 18:38
Nå er det ingen automatikk i at mor skal ta barna med seg, MEN: I din situasjon er det selvsagt at barna skal skånes fra å bli boende med en far som slår og som ikke kan kontrollere temperamentet. Så det er selvsagt at barna skal bli med deg! Det er også noe politiet vil være enig i så det du kan gjøre er å først kontakte krisesenter for å si at dere kommer. Så ringer du politiet og ber om assistanse mens dere pakker og kommer dere ut av huset (det er like ting politiet kan bistå med i saker der det er snakk om mishandling og der den ene part kan oppleve replisalier ved å flytte ut). Og så drar dere på krisesenteret.
Nå skal jeg være litt strengt mot deg også. Det er ikke for å være slem for jeg føler med deg og barna, men jeg må likevel si at du har et ansvar for barna dine, at barna dine er trygge, at de har et godt hjem og at de får en god oppvekst.
Forskning viser at barn får større og flere traumer ved å se, eller høre, at en av foreldrene blir slått enn å bli slått selv. Det er noe du må ta med deg i din avgjørelse.
Lykke til!
Nå skal jeg være litt strengt mot deg også. Det er ikke for å være slem for jeg føler med deg og barna, men jeg må likevel si at du har et ansvar for barna dine, at barna dine er trygge, at de har et godt hjem og at de får en god oppvekst.
Forskning viser at barn får større og flere traumer ved å se, eller høre, at en av foreldrene blir slått enn å bli slått selv. Det er noe du må ta med deg i din avgjørelse.
Lykke til!
Skrevet 03 mai 2012 - 21:07
Ja, det er på tide å komme seg ut av dette ekteskapet nå.
Kontakt krisesentere, de vet akkurat hvordan de kan hjelpe deg. De vil hjelpe deg med den økonomiske delen og nav, du vil få støtte og veiledning så dere finner dere en bolig osv.
Du kan ikke la denne mannen diktere deg lenger, nå må du stå opp for barna dine og være sterk.
Blir nok en tøff tid for deg dette, men du må aldri miste troen på at det blir bedre etterpå. Du fortjener å føle deg trygg i eget hjem, man skal ikke gå rundt på tærne i frykt for å tirre partneren sin, ingen skal ha det sånn.
Barna dine fortjener så mye bedre enn dette, og du skal gi dem det.
Masse lykke til.
Kontakt krisesentere, de vet akkurat hvordan de kan hjelpe deg. De vil hjelpe deg med den økonomiske delen og nav, du vil få støtte og veiledning så dere finner dere en bolig osv.
Du kan ikke la denne mannen diktere deg lenger, nå må du stå opp for barna dine og være sterk.
Blir nok en tøff tid for deg dette, men du må aldri miste troen på at det blir bedre etterpå. Du fortjener å føle deg trygg i eget hjem, man skal ikke gå rundt på tærne i frykt for å tirre partneren sin, ingen skal ha det sånn.
Barna dine fortjener så mye bedre enn dette, og du skal gi dem det.
Masse lykke til.
Skrevet 03 mai 2012 - 21:13
Og for guds skyld, gjør det nå mens du fortsatt har beviser i form av blåmerkene osv. Du vil ikke ende opp i en situasjon der det blir ord mot ord, tro du meg 
ønsker deg og barna all verden av lykke! Kom deg ut fort som f%¤n!
ønsker deg og barna all verden av lykke! Kom deg ut fort som f%¤n!
Skrevet 03 mai 2012 - 21:14
Du vet hva du må gjøre, og du har alt tatt første skrittet ved å akseptere at sånn som dette kan hverken du eller barna ha det.
Jeg har jobbet ved Krisesenteret, og vet at det står kompetente mennesker klar til å hjelpe dere. Det er ingenting å være flau over, det er ikke du som har gjort noe galt her!
Pakk en bag og kom deg bort en gang han er ute av huset, enten i kveld eller så fort du får det til!
Lykke til, dette klarer du!
Jeg har jobbet ved Krisesenteret, og vet at det står kompetente mennesker klar til å hjelpe dere. Det er ingenting å være flau over, det er ikke du som har gjort noe galt her!
Pakk en bag og kom deg bort en gang han er ute av huset, enten i kveld eller så fort du får det til!
Lykke til, dette klarer du!
Skrevet 03 mai 2012 - 22:39
Kjære HI, du må ha en skikkelig dårlig følelse når du ligger ved siden av din voldelige mann om kvelden? En skikkelig vond klump i magen? Du må dra nå, så fort som mulig. Dette blir ikke bedre, men verre. Ville det ikke vært godt å slippe å gå på nåler? Ikke la han tøye grensene dine mer. Det fins folk som hjelper deg og barna. Dra i morgen!!
Skrevet 04 mai 2012 - 09:58
Vær så snill å ringe krisesenter! Hvor bor du? Trenger du noen til å hjelpe deg så er vi mange damer her inne som støtter hverandre og stiller opp hvis det er noen som har det vondt! Du kan ikke leve i det ekteskapet, det kommer jo til å ta knekken på deg..
Sender deg en klem og masse lykke til! Syns du skal dra på krisesenter og anmelde han, ta bilder av blåmerker og ta med lydopptaket
Sender deg en klem og masse lykke til! Syns du skal dra på krisesenter og anmelde han, ta bilder av blåmerker og ta med lydopptaket
Skrevet 09 mai 2012 - 21:22
Dytter denne
Skrevet 09 mai 2012 - 21:29
Hei! Hvordan går det med deg? Håper innen denne tid du har kommet deg unna!
Skrevet 09 mai 2012 - 21:56
Ta med deg barna og kom dere vekk!!
Her er en artikkel du kan bruke hvis du trenger:
http://www.psykologt...s_id=121065&a=2
Han skriver bla:
"Foreldre som har utøvd partnervold, bør ikke få rett til overnattingsbesøk etter samlivsbrudd, selv om vedkommende ikke har utøvd vold overfor barnet."
Masse lykke til!!!
Her er en artikkel du kan bruke hvis du trenger:
http://www.psykologt...s_id=121065&a=2
Han skriver bla:
"Foreldre som har utøvd partnervold, bør ikke få rett til overnattingsbesøk etter samlivsbrudd, selv om vedkommende ikke har utøvd vold overfor barnet."
Masse lykke til!!!