Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvilke sko som første-sko?

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 207 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 21:02

Gjelder ettåring som så vidt har tatt sine første skritt og trenger sko til sommeren. Tenker at det bør være joggesko (eller mener noen noe annet?). Og de bør ligge noenlunde midt på treet i pris, og selvsagt bør de være gode og bra for føttene.

Og hvilket merke? Gjerne et som selges over hele landet (bor i Trondheim).

Skal sko til småbarn (første-sko) være i høyde opptil ankel, eller over? Har hørt begge deler så er litt usikker.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Bustehue

Bustehue

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 395 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 21:09

Vi har brukt ecco sine. De er veldig gode på foten, lette å få på, lette (vekt) og vi var så fornøyd at vi kjøpte enda et par da de første ble for små.

Jeg har bare hørt at de bør være litt høye og gi støtte til anklene. Tror det er lett for å tråkke over når man ikke er vant til å gå med sko og man ikke får støtte i anklene?

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 207 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 21:37

Vi kjøpte joggesko på xxl vi. Husker ikke merke, men fungerte helt fint og kostet ca 200 kr tror jeg. MEN nå hadde barnet gått en stund, men uten at vi hadde klart å få tak i annet enn for store vintersko og sandaler pga små føtter da.... (av en eller annen grunn finnes det ikke sko i ca str. 14-15 som jeg fant den gangen dette var aktuelt for oss. Hvorfor jeg sier ca, er fordi måledingsen i butikkene ikke gikk lengre ned enn til 17)

#4 isabelmarantnorway

isabelmarantnorway

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 04:08

<p> </p>
<h1 class="ipsType_pagetitle" style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; padding-top: 0px; padding-right: 0px; padding-bottom: 0px; padding-left: 0px; font-size: 24px; font-weight: normal; color: rgb(136, 63, 152); font-family: georgia, 'times new roman', sans-serif; ">
http://www.isabelmarantnorway.com/ Isabel Marant sko som første-sko</h1>

#5 Puppen og lillemor

Puppen og lillemor

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 503 Innlegg:

Skrevet 17 juli 2012 - 11:26

Vi har brukt ecco sko til snuppa vår.. Og vi var så fornøyd med de at hun fikk et par til som sko nummer 2. Har nå brukt de i barnehagen hele våren, sommeren.. Og jam men meg fant jeg ikke enda et par til henne, som hun skal få bruke utover høsten.

Som bustete sier er de lette, lette å få på.. Og fine synes jeg :)

Litt dyre, men jeg kjøperheller et dyrt par enn mange billige!