Gå til innhold

hvor er madylon og muffin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mener det var nicket.

 

Husker henne så godt fra 0-1.

barnet hennes var eldre enn mitt så rart hun ikke er her.

 

hun hadde så mange fine innlegg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt jeg har fått med meg var det noen som var litt ufin mot henne(bl a anklaget henne for å bo her inne), så da mistet hun lysten på å være her. Tror hun skiftet nick og hun har vel vært her som anonym(og avslørt seg) ved noen anledninger, men tror det blir lengre og lengre mellom.

 

Jeg har kjent henne igjen på et annet forum, men tror ikke hun er så ofte der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henne har jeg også tenkt på i det siste. Hun er jo blitt helt borte! Synd å høre at noen var ufine mot henne da! Ikke fortjent!

 

Sønnen hennes var også litt eldre enn min, og vi sleit med litt av det samme. Eller, hun sleit enda mer enn jeg gjorde da. Men var så godt å høre at det var flere som sleit med søvnen...

 

Håper uansett det går bra med henne og lille Muffin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tenkt på og.. vi slet og med masse av det samme..

Og at noen har vært ufine , er helt utrolig.. bare damer som er ufine med andre over noe sånt.. Jeg blir helt oppgitt over oss damer :)

Håper i hvertfall alt er bra med mor og muffin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker henne godt jeg og! Håper det går bra med dem, og jeg bor her inne selv jeg så det får folk bare takle! ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lurt på hvor det ble av henne, gutten hennes var litt eldre enn jenta mi. Synes hun hadde mye gode innlegg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Så pussig denne tråden kom opp, jeg tenkte faktisk på henne i går. Håper alt er bra med henne og muffin, og at hun stikker innom snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muffin25 lengre oppi her, er sikkert henne. hun bare later som hun er en annen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemor og lillefrøken

Jeg husker også Madolyn og Muffin, og søkte opp nicket blandt medlemmene, og der ser vi at profilen fremdeles eksisterer (så hun har ikke byttet nick iallfall, hvis ikke hun har ny profil), men hun har ikke vært pålogget siden frebruar i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin er nok ikke madolyn nei.. og der har man ett godt eksempel på damer i ett nøtteskall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henne har jeg også tenkt på, og savnet....håper hun ser vi etterlyser henne:)

 

Bodde også her inne i perioder, falt litt av etter at det ble gjort om....og ble mange anonyme useriøse innlegg.....liker ikke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Ble tipset om denne tråden av ei god venninne som fremdeles titter innom nå og da.

 

Tusen takk for alle gode ord, så herlige mange av dere er! Ja når noen som er så aktive plutselig blir borte så er det jo litt rart. Men nå har jeg vært tilbake i jobb i over 2 måneder, og er i tillegg dagmamma på deltid. Dermed har dagene fylt seg på en naturlig måte, så det er lenge siden jeg var her inne. Konspirasjonsteorien om nytt nick, som enkelte bitre og smålige anonymkjerringer som #8 her inne tydeligvis har "pønsket seg frem til" stemmer altså ikke.

 

*vinker forøvrig til muffin25 - for et kult nick - hehe*

 

Lille Muffin har det topp <3 Han sover to faste dagdupper, og i tillegg 10 gode timer hver eneste natt <3 Muffin begynte å gå når han var 10 mnd, men kinnene er like gode og runde foreløpig - for han elsker fremdeles all mat :) Han har også begynt å innlemme noen ord i vokabularet sitt, og er en svært sosial kar. Koser seg hos dagmamma 4 dager i uka sammen med en annen liten tøffing på akkurat samme alder <3

 

Jeg har det også helt topp nå som jeg er tilbake igjen i jobb, og verden med ett ble litt større. Elsklingen min og jeg har allerede bestemt oss for at det blir en baby til, og startskuddet for prøvingen går om ikke så altfor lenge <3

 

Dere må fortsette å kose dere alle sammen, så skal jeg huske å titte innom i ny og ne :)

 

Stor og god klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg igjen Madolyn!! Du har vært savnet her i gården også :-)

 

Så flott at det ser ut til å ha ordnet seg så bra for deg og dine, etter noen heller heftige startmåneder! Hehe, og du som var relativt bestemt på at det ble med denne ene :-D

 

klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så koselig:) husker både madolyn og tirilgirl godt fra første månedene her inne. Ble litt sentimental nå. Ja er sant at når man begynner å jobbe er dagene mye mer oppfylte og har ikke like god tid lengre:) Min gutt er blitt 15 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Madolyn!

Så fint å se deg her og godt å høre at det går bra med deg og lille Muffin:) og så koselig at dere vil prøve å få et barn til:)!!

Har tenkt på deg flere ganger, sønnen din er akkurat 1 mnd eldre enn frøkna mi, som fyller 1 år nå den 10 de:)

 

Lykke til med Madolyn og med prøving;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at alt går bra madolyn og muffin!! :) Hverdagen har kommet og dagene bare flyr;) Fulgt med en del på dine innlegg på småtroll 0-1 og husker jeg kjente meg veldig igjen. Supert at det er planlagt en til! Vi må vente litt til vi da, men det blir vel en til etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt går meget bra! Og at det blir en til.. husker du sa, kun en bebis :)

Jeg holder fortsatt på en bebis i noen år til.. :)

Masse lykketil med både det ene og det andre!

Muffins nicket har vært med i 7 år nå..burde vært oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja misforstå meg ikke; den første babytida syns jeg var forferdelig, og jeg ser på den som et nødvendig onde og ikke noe jeg hadde glede av. Det var først når Muffin ble 7-8 mnd og ble en smilende, motorisk aktiv kar med personlighet og mimikk, som til og med sov litt iblant, at jeg virkelig totalsmeltet <3 Så nestemann kan veeldig gjerne komme tilsendt i postkassa 8 mnd gammel altså, heelt greit for meg ;D hehehe!

 

Men nå vet vi hva vi går til, og vi kommer til å gjøre MYE annerledes denne gangen. Både i fht permisjonsfordeling, aktiv flaskebruk så mamma kan sove litt mer enn 3-4 t per døgn det første halvåret, generelt senke skuldrene og blåse i å prøve å innføre rutiner, osv. Så dette blir nok bra :)

 

 

Veldig koselig å høre hvordan det går med dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg, Madolyn. Jeg har også lurt litt på hvor du ble av. Men det er jo naturlig at den slags forumengasjemang går litt opp og ned. Og det blir selvsagt annerledes når en begynner å jobbe! Helt enig med deg i at det blir mere kos når de blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg, Madolyn. Jeg har også lurt litt på hvor du ble av. Men det er jo naturlig at den slags forumengasjemang går litt opp og ned. Og det blir selvsagt annerledes når en begynner å jobbe! Helt enig med deg i at det blir mere kos når de blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...