Jeg har nå dessverre vært sykmeldt fra jobben min siden februar.Kommer nok dessverre også være det frem til sommer ferien.Så i juli trenger jeg vel ikke sykmelding.men jeg skal starte i ny jobb,el dvs det er innen samme firma da.Men spørsmålet er om jeg skulle bli sykmeldt fra august igjen,starter man da på nytt liksom og kAN være sykmeldt 1 år,eller telle mnd fra februar til juli også med da?
Kan noen regleman for sykmelding?
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 02 2012 19:22
4 svar til dette emnet
Skrevet 02 mai 2012 - 19:22
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 02 mai 2012 - 19:31
Mnd fra februar teller med. Man begynner ikke med " ny telling" før man har vært tilbake i jobb i 26 uker.
Skrevet 03 mai 2012 - 14:45
Er du frisk til ferien da, og så blir du syk etterpå igjen?
Er du syk i ferien, får du denne tilgode...
Spørs vel hvorfor du er sykemeldt, men synes det er rart om du kan droppe sykemelding i ferien, for så å bli sykemeldt igjen
Spørs vel hvorfor du er sykemeldt, men synes det er rart om du kan droppe sykemelding i ferien, for så å bli sykemeldt igjen
Skrevet 03 mai 2012 - 14:47
Anonym bruker skrev 03 mai 2012 - 14:45:
Er du frisk til ferien da, og så blir du syk etterpå igjen?
Og nå leste jeg innlegget ditt litt bedre, så da faller dette svaret litt bort...
men du må regner fra februar ja, som første sier..
Skrevet 03 mai 2012 - 18:29
Hvordan har du klart å få ny jobb når du er så mye sykemeldt eller er det kanskje omplassering?