Jeg har vert sammen med en jente nå i 1 år, hun sliter psykisk og jeg takler ikke noe mere forhold.
Når man kommer til temaet : Gjøre det slutt, blir jeg truet med at hun skal ta livet av seg.
Hun har stått klar foran en tog før.
vær gang det er noe krangling imellom oss så kutter henne seg, så jeg gjør tydeligvis mye for å skade henne men tørr ikke gjøre det slutt for jeg vil ikke ha et liv tapt på samvittigheten min. Jeg begynner å bli ganske så syk i hodet selv og vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg.
Hva gjør man?
Gjøre det slutt med en med psykisk helse
Opprettet av
Anonym bruker
, mai 01 2012 22:44
5 svar til dette emnet
Skrevet 01 mai 2012 - 22:44
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 01 mai 2012 - 23:13
Hei. Jeg har selv vært sammen med en psykisk syk i 8 år men noen oppskrift på å komme seg vekk vet jeg ikke. Men kom deg vekk!!!! Hun roper om hjelp og du kan ikke hjelpe henne. Kan du snakke med familien hennes? Fortelle at du er redd for hva hun kan finne på? Jeg kom meg vekk med livet i behold og truslene hans var tomme. Ønsker deg lykke til
Skrevet 01 mai 2012 - 23:28
Du har ikke ansvar for et annet menneske sine handlinger eller liv for den saks skyld!
Og, det er vel svært sansynelig at hun faktisk ikke vil gjenomføre det hun sier at hun vil gjøre....
Og, det er vel svært sansynelig at hun faktisk ikke vil gjenomføre det hun sier at hun vil gjøre....
Skrevet 02 mai 2012 - 00:08
Daphne skrev 01 mai 2012 - 23:13:
Hei. Jeg har selv vært sammen med en psykisk syk i 8 år men noen oppskrift på å komme seg vekk vet jeg ikke. Men kom deg vekk!!!! Hun roper om hjelp og du kan ikke hjelpe henne. Kan du snakke med familien hennes? Fortelle at du er redd for hva hun kan finne på? Jeg kom meg vekk med livet i behold og truslene hans var tomme. Ønsker deg lykke til 
Skrevet 02 mai 2012 - 00:29
Har dere barn sammen?
Skrevet 11 mai 2012 - 04:59
Kontakt hennes lege eller nærmeste psykiatriske avdeling.
Kanskje du får noe svar videre der.
Men husk, du har ikke ansvar for hennes liv. Du kan ikke være sammen med ett menneske pga dette.
Jeg vet hva jeg snakker om, har selv vært i ett sånt forhold. Hun truet seg med å ligge oppkutta og død på trappa bare jeg dro på byen foreks.
Jeg gjorde det slutt og takke faen for det!
Husk; de som skriker høyest gjør sjelden noe med det.
De et ofte redde for å bli ensomme og gjør alt i sin makt for å hindre dette.
Håpet hun får hjelp så hun blir frisk. Lykke til begge to:)
Kanskje du får noe svar videre der.
Men husk, du har ikke ansvar for hennes liv. Du kan ikke være sammen med ett menneske pga dette.
Jeg vet hva jeg snakker om, har selv vært i ett sånt forhold. Hun truet seg med å ligge oppkutta og død på trappa bare jeg dro på byen foreks.
Jeg gjorde det slutt og takke faen for det!
Husk; de som skriker høyest gjør sjelden noe med det.
De et ofte redde for å bli ensomme og gjør alt i sin makt for å hindre dette.
Håpet hun får hjelp så hun blir frisk. Lykke til begge to:)