Gå til innhold

KRANGLE krangle i morgen skal det krangeles, grines, kverulerer og megles!


Gjest Juliea

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea+gullet07.03.11

I morgen skal bf og jeg på første time på familievernkontoret. Vi har et godt platonisk forhold, men i mitt stille sinn har jeg lyst til å slå han sånn litte grann et sted det gjør relativt vondt...!

 

Vil han skal forstå at han er like mye far som jeg er mor

hjelper han meg hjelper han Mille

Det er ikke forsvarlig å ta med mille på 2 ukers ferie til Tyrkia i sommer uten meg.

Til høsten når jeg begynner på skolen må vi dele på sykefraværet, for om jeg stryker på skolen og blir trygdet og ikke har inntekt må han betale masse barnebidrag noe han ikke ønsker- satt på spissen, men men...

 

BLæ! dagens utblåsning, denne dagen har vært super og vi har jo vært på stranden hele storfamilie for han ville jo se datteren sin da, han vil jo det, men på hans premisser ikke hennes og gud forby aldri mine!

 

Godt å få brukt kranglesiden til dens egentlig formål for engangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen skal bf og jeg på første time på familievernkontoret. Vi har et godt platonisk forhold, men i mitt stille sinn har jeg lyst til å slå han sånn litte grann et sted det gjør relativt vondt...!

 

Vil han skal forstå at han er like mye far som jeg er mor

hjelper han meg hjelper han Mille

Det er ikke forsvarlig å ta med mille på 2 ukers ferie til Tyrkia i sommer uten meg.

Til høsten når jeg begynner på skolen må vi dele på sykefraværet, for om jeg stryker på skolen og blir trygdet og ikke har inntekt må han betale masse barnebidrag noe han ikke ønsker- satt på spissen, men men...

 

BLæ! dagens utblåsning, denne dagen har vært super og vi har jo vært på stranden hele storfamilie for han ville jo se datteren sin da, han vil jo det, men på hans premisser ikke hennes og gud forby aldri mine!

 

Godt å få brukt kranglesiden til dens egentlig formål for engangs skyld!

DU skriver i ditt stille sinn, men du legger ut informasjon om bf og datteren din helt åpent med fullt bilde etc. Det henger ikke sammen, tenk på de digitale sporene du legger igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Men er det så ille det jeg skriver da? Skriver jeg stygt om bf? jeg får ut min frustrasjon og det syntes jeg ikke er ille, men har forstålese for at du ikke ville gjort det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Juliea du må tenke på at annie. Syns alt en alenemor skriver om bf er feil. Fordi bf har egentlig ingen plikter bare rettigheter. Du har da vært så leng her nå at du vet dette, men fra spydig mot Annie til noe mer sjokkerende. Er ikke go jenta de litt over året?

Og hovedsaklig hos deg. Tror han hun er en ball eller noe? Går jo ikke an å ta henne vekk fra deg i en uke/14 dager.

Menn altså desuten tyrkia på slutten av sommeren med 40+ i skyggen.

Trur det er mye bf en din ikke har tenkt på.

 

Skjønner godt du er i krangle modus. Håper dere får en vettig megler på familievern kontoret.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hehe, ja sant tenkte ikke på at inne på db er det jo bf som skal hylles og alenemødre steines er jo tross alt jeg som ble gravid...

 

Ja altså, han tror at det holder fint å se henne en gang i uken for de "har det jo hyggelig når vi sees da, hun er trygg på meg nå da" Ja joa for all del, men en overnatting er greit, 14 ikke så veldig greit og Tyrkia er IKKE greit uansett. Kom derfra for en uke siden og da var det pperfekt der, sommer er jo døden for de fleste nordboere!

 

Mye han ikke har tenkt på ja, for han tror at når jeg tar opp ting er det noe jeg finner på... At vi ikke har delt foreldrerett er visstnok noe jeg har bedt om, det ble jo bare slik automatisk.

 

At han ikke får ha henne annenhverhelg fordi det ikke er anbefalt enda er visstnok også noe jeg har funnet på for å være kjip, som om ikke jeg syntes en frihelg i blant er godt.

 

Håper virkelig vi får en person med mye erfaring og noe vettugt mellom ørene ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Hadde jeg ikke "visst" hvem du er og hvordan du er så ville jeg kanskje tenkt at du er en kjip kjærring, men siden jeg vet at du er alt annet enn det så sier jeg: You go girl!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest overlord

Fint at dere skal på familievernkontoret. Slike konflikter bør løses der og ikke brettes ut på nettet. Dersom jeg skulle gi deg et råd ville jeg fått denne tråden slettet.

 

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at dere skal på familievernkontoret. Slike konflikter bør løses der og ikke brettes ut på nettet. Dersom jeg skulle gi deg et råd ville jeg fått denne tråden slettet.

 

Lykke til i morgen!

Jeg var annie lenger opp. Har ingenting mot alenemødre, og har ikke satt meg inn i hvem du er/ din situasjon. Men jeg vet jeg hadde mislikt det sterkt at min eventuelle eks hadde lagt ut informasjon om meg, mine ønsker og vår konflikt på nettet. Nettvett!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva? Jeg synes faktisk det skulle vært et enda mer "offentlig" forum hvor man kunne "hengt ut" håpløse barnefedre. Sitter selv gravid med en som jeg vet kommer til å gjøre tilværelsen min til et helvete når barnet er født. (Bare for å ha det sagt, vi var sammen lenge, og jeg trodde jeg kjente ham godt. Men da jeg ble uventet gravid viste han seg fra en stygg side.) Blir kvalm av å tenke på hvor falske enkelte kan være. Huff, vet ikke hvor jeg ville med dette, men bare få ut litt frustrasjon over hvor mange håpløse folk som finnes.

 

ønsker deg masse lykke til Juliea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Nei, vet du hva? Jeg synes faktisk det skulle vært et enda mer "offentlig" forum hvor man kunne "hengt ut" håpløse barnefedre. Sitter selv gravid med en som jeg vet kommer til å gjøre tilværelsen min til et helvete når barnet er født. (Bare for å ha det sagt, vi var sammen lenge, og jeg trodde jeg kjente ham godt. Men da jeg ble uventet gravid viste han seg fra en stygg side.) Blir kvalm av å tenke på hvor falske enkelte kan være. Huff, vet ikke hvor jeg ville med dette, men bare få ut litt frustrasjon over hvor mange håpløse folk som finnes.

 

ønsker deg masse lykke til Juliea!

 

Det er forferdelig synd at mange voksne ikke skjønner at det er barna som blir skadelidende når de voksne krangler.

 

Setter man barn til verden er det barnas beste som skal være fokus. Dersom den ene parten ikke klarer å se barnets beste er barnet uansett bedre tjent med at iallefall èn av foreldrene greier å gjøre det.

 

Dersom man får barn med en idiot så må man bare gjøre det beste ut av det. Idioten blir ikke mindre idiot av at man kaller ham/henne idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Tusen takk for lykke ønskninger alle sammen!

 

Jeg sier jo ikke neo fælt om barnefaren her, så tror ikke han ville tatt seg nær av dette, vi er rett og slett uenige. Bf er en flink pappa og vi komuniserer fint når vi vel sees. Men vi trenger struktur på ting og vi trenger å sette oss inn i hvordan den andre har det og i tilegg trenger han å høre fra en fagperson hva som faktisk er til barnets beste. Bf vet også at jeg er veldig mye på denne siden vi snakker nemlig om det meste bortsett fra hvordan vi skal fordele samvær og barneoppdragelse for der har vi helt ulike oppfatninger av hva som er barnets beste.

 

Jeg er helt enig i at barna blir skadelidende av foreldre som krangler, så det gjør vi altså ikke, vi bestilte time på familievernkontroret i steden for å "krangle" og få ut litt gruff der og komme oss vidre. Men vi trenger en tredjeperson til å hjelpe oss. Vi klarer rett og slett ikke ta tak i dette på egenhånd vi er altfor platonisk hyggelige med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...