Jævla syklister.
Skrevet 01 mai 2012 - 18:58
- Valiana liker dette
Snarvei til forumene
Skrevet 01 mai 2012 - 19:17
- 30kg opp, 2,5kg baby ut.., Lotta23, min<3 og 2 andre liker dette
Skrevet 01 mai 2012 - 19:23
Skrevet 01 mai 2012 - 20:16
Skrevet 01 mai 2012 - 20:28
- Pregosaurus kverulantus, Lilje Sille ♀♀♂, min<3 og 2 andre liker dette
Gjest_overlord_*
Skrevet 01 mai 2012 - 20:40
Du vet kanskje at det finne mange sykkelklubber rundt omkring? Og at de gjerne sykler sammen fra tid til annen?
Som bilist tar man hensyn til myke trafikanter og holder avstand til man kommer til en strekke der man kan kjøre forbi.
- <3 skatten min<3 liker dette
Skrevet 01 mai 2012 - 21:09
Skrevet 01 mai 2012 - 21:10
Gjest_overlord_*
Skrevet 01 mai 2012 - 21:19
Jeg skjønner at syklister har like stor rett til å bruke veien,men må de sykle så jævlig mange i bredden????
De bytter på å dra, og sykler derfor flere i bredden.
Det blir også letter å kjøre forbi siden rekken da blir kortere. Politiet anbefaler sykkelgrupper å sykle på dette viset da risikoen for ulykker er mindre enn om de sykler færre i bredden i en lenger rekke.
- Lektor Doppler med tillegg, Mel nok og Cimorene liker dette
Skrevet 02 mai 2012 - 12:11
Jævla hensynsløse bilister som har det så forbanna travelt at de ikke kan klare å leve med at noen bruker veiene til å sykle på- noe de er i sin fulle rett til.
Du vet kanskje at det finne mange sykkelklubber rundt omkring? Og at de gjerne sykler sammen fra tid til annen?
Som bilist tar man hensyn til myke trafikanter og holder avstand til man kommer til en strekke der man kan kjøre forbi.
også i en jævla lang oppoverbakke så bilistene ligge i mindre enn 20 km/t bak fordi de idiotene okkuperer veien oppover..
Skrevet 02 mai 2012 - 12:31
Ofte er det 30-40 biler som ligger i kø bak de svettende horder, og det sier seg selv at det skaper farlige situasjoner når hodet koker og barna maser om hvorfor kjører vi så seeeeeent???
Jeg er for å vise hensyn i trafikken, men det må gjelde alle! Både de på to og fire hjul!
- "Himmel og hav" og Ziva liker dette
Skrevet 02 mai 2012 - 14:59
Jeg må no uansett si at jeg er glad de der kondomdressguttane ikke kommer susende i 30-40 km/h forbi meg og barnevogna på gangveien, ille nok med de på rulleski som peiver med stavene sine og har null bremser. :/
Skrevet 02 mai 2012 - 15:54
At syklister i treig flokk er irriterene derimot, er jeg enig i.
Men det er mye som er irriterende. Det irriterer meg at så jævelig mange bilister ikke evner å bruke blinklys, eller de rævhøla som kliner seg oppi baken på meg når jeg kjører forbi noen, og som for sikkerhets skyld blinker med lysa som for å si "Gass på din merr".
Men slik er det nå bare. Vi har valgfrihet, og når vi velger å bruke en vei som deles på mange, må vi godta at vi vil møte ting som ikke passer inn i vår verden.
- sug lut liker dette
Skrevet 02 mai 2012 - 21:00
Skrevet 02 mai 2012 - 21:07
Jævla hensynsløse bilister som har det så forbanna travelt at de ikke kan klare å leve med at noen bruker veiene til å sykle på- noe de er i sin fulle rett til.
Seriøst?? Hadde jeg hatt så jævla god hele tiden så hadde jeg kastet meg på sykkelen selv eller gått dit jeg skulle... Men de fleste av disse eldre mannfolka i kondomdress tror faktisk de kan sykle fortere enn bilen min og da skal de jo ligge midt i veien...
Syklister midt i veien er HAT, like hat som en større gruppe med barn i ukontrollert lek ved veikanten!
- Lilje Sille ♀♀♂ liker dette
Skrevet 03 mai 2012 - 12:00
Skrevet 03 mai 2012 - 19:45
Seriøst?? Hadde jeg hatt så jævla god hele tiden så hadde jeg kastet meg på sykkelen selv eller gått dit jeg skulle...
Seriøst?? Hadde du gjort deg fortjent til å inneha sertifikat ville du visst at syklister har like mye rett til å bruke veien som deg.
Har du så jævla dårlig tid bør du reise tidligere.
Skrevet 04 mai 2012 - 07:30
Så kommer sommeren og tour de france. Da dukker de halv og helvete opp i kondomdressene sine midt i veien.
Heldigvis så holder de bare ett par uker
Skrevet 07 mai 2012 - 14:02
Midtlivskrise de luxe. Jeg sykler jeg også, men på sykkelsti og i normale treningsklær. ærlig talt..