Vår lille, som alltid har vært en solstråle, som aldri har skreket og bare vært blid og fornøyd.. har nå blitt en rasende liten frøken. Hun "klikker" for den minste lille ting, hyler og skriker.
Jeg forstår at hverdagen er annerledes for henne nå etter hun har begynt i barnehagen, at dagene blir lange siden hun må tidlig opp og sånn.. Men at hun skal være så mye sint, det hadde jeg ikke ventet. Veldig brå overgang fra hva vi har vært vant til.
Hun har gått i bhg i 1 mnd. Virker som hun stortrives.
Hun er 17 mnd.
Flere som har (hatt) det på samme måte??
Raseriutbrudd etter barnehagestart. Flere?
Opprettet av
Aiva j121110 og en i mai13
, mai 01 2012 08:12
2 svar til dette emnet
Skrevet 01 mai 2012 - 08:12
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 01 mai 2012 - 20:56
Det høres ut som trassalderen gjør sitt inntog! Begge mine har begynt sånn i den alderen der. Yngste legger seg ned og uler for den minste ting for tida, men det går fort over heldigvis.
Ikke sikkert det har så mye med barnehagestarten å gjøre - mine begynte i bhg da de var ett år, uten noen reaksjoner.
Trassalderen er forøvrig både morsom og slitsom...
Ikke sikkert det har så mye med barnehagestarten å gjøre - mine begynte i bhg da de var ett år, uten noen reaksjoner.
Trassalderen er forøvrig både morsom og slitsom...
Skrevet 01 mai 2012 - 21:18
Sånn var min også de to første ukene. Barnehagen sa at det ikke var uvanlig at barn straffer foreldrene, særlig mor, for å gå fra dem og i kombinasjon med slitsomme dager i barnehagen så kan det gi seg utslag i sinne hjemme.
Hold ut. Det går over
Hold ut. Det går over