Gå til innhold

Når bleierumpa deres ikke har på seg body,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bruker dere truse/bokser da?

 

Min erfaring er hvertfall at bodyen gjør at bleia sitter bedre på.

 

Men hvis ungen deres har på seg feks bukse og genser, bruker dere truse under buksen da, eller bare bleie?

 

Og ser det dumt ut om jeg tar på sønnen min en bokser over bleia? ;) Innbiller meg at bleien sitter bedre på med en truse/bokser på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet med body da alle mine tre var rundt året, og har aldri hatt noe over bleie etter det.

Bleia sitter som den skal uansett den.

Vet det finne truser til å ha over, men har aldri sett behovet. Det blir bare tykkere for barnet, bleia trykt enda mer mot huden og mere vask på hu mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det samme selv.. :P For jeg har en tynn gutt og mange av strømpene\ullunderbuksene er vide i livet, samme med bukser, og bodyen hjelper til at de holder seg mer oppe. Har vurdert å kjøpe noen boxere\truser for at ting skal holde seg oppe. Hvertfall tenkt å teste det. Sikkert litt smak og behag på hva man gjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke trude utenpå bleie når jeg ikke har på body nei.. Har aldri sett behovet for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker ikje noe truse/bokser men av og til ser jeg behovet når enten bleien siger ned eller gutten klarer å åpne borrelåsene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg bruker up&go bleier og de er jo nesten som truse så bleia blir der den skal.

Bruker fremdees mest body, men i sommer slutter jeg vel. Brukte det ikke på ferie for noen uker siden var så varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ♥ JuniGull10 ♥

Nei. Men jeg passer på at han har på riktig bleie. Han bruker en blanding av Pampers og Rema1000 bleiene. Har han ikke på body, så må jeg ta på Pampers. Han får raskt en rørleggersprekk med Remableiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte truser på førstemann etter at han slutta m boddy, men bleiene satt egentlig godt nok uten (vanlige bleier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen truse utenpå bleie. Men vi passer på at bleia er stor nok. Bytter bleiestr litt før vi skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte truser på førstemann etter at han slutta m boddy, men bleiene satt egentlig godt nok uten (vanlige bleier)

 

Bare lurer.. hva er "uvanlige" bleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vist litt gammeldags, mente de bleiene som ikke er up&go

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nop, her bruker han tøybleier som sitter kjempefint på!

Det dummeste jeg ser er når foreldre lar ungene ha på truse/underbukse utenpå bleien (har sett det på jobb i barnehage).. da forsvinner jo hele "gevinsten" med å slutte med bleie... såå kjekt for barna å få handle inn truser å gå med når det er tid for bleieslutt;)

 

Men det er nå mine meninger. Virker ikke som det er så mange her inne som bruker tøybleier på barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker både tøybleier og plast/engangs. Har ikke sett behovet for noe ekstra utenpå bleiene når vi ikke har body. Unntaket er at nattbleiene kan bli ganske tunge (engangs) og da bør vi ha body istedet for en løsere pysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Har aldri tenkt over at det går an å bruke truse/boxer utenpå bleia jeg :P Men det blir vel litt smak og behag. Kommer til å gjøre som #13 og bruke trusene som en "gevinst" når han skal slutte med bleie. Niesen min er såååå stolt over trusene sine og kommer gjerne og viser de fram i hytt og gevær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hverken body eller truse/bokser over bleia på 2 åringen og den sitter fint den.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nop, her bruker han tøybleier som sitter kjempefint på!

Det dummeste jeg ser er når foreldre lar ungene ha på truse/underbukse utenpå bleien (har sett det på jobb i barnehage).. da forsvinner jo hele "gevinsten" med å slutte med bleie... såå kjekt for barna å få handle inn truser å gå med når det er tid for bleieslutt;)

 

Men det er nå mine meninger. Virker ikke som det er så mange her inne som bruker tøybleier på barna?

 

vi bruker (for det meste) tøybleie :) og dem sitter jo godt, bortsett fra at gutten har funnet ut at det er morsomt å åpne borrelåsene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...