Gå til innhold

Hvor kjøpe Bugaboo


Piipii

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å kjøpe en bugaboo vogn til den nye babyen vår. Men hvor lønner det seg å kjøpe den?

 

Jeg har aldri kjøpt vogn i utlandet, men nå har jeg fått høre at dette lønner seg veldig. Så noen som har nettsider hvor jeg kan handle fra?

 

Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe brukt, men hvis prisen er mye mindre i utlandet går vi nok heller for det, stemmer dette?

 

Vi skal en tur til Danmark i sommer, så hvis noen vet om noen butikker som selger de der, hadde det vært veldig fint om noen delte det med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugaboo er vel en av de vognene som det ikke er mye å spare på å kjøpe i utlandet, den er dyr i alle land og har hørt en gang at bugaboo har regulert det sånn at vognene koster ca det samme i alle land i forhold til moms og kurs å sånn. Tror man sparer 450kr på å kjøpe den fra Tyskland og Sverige, i Danmark blir den vel dyrere en i Norge tror jeg. Eneste som lønner seg er vel å kjøpe den i USA og få noen til å ta den med hit for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår vogn på Babyshop da de hadde kampanje. Den var satt ned 1000 kr tror jeg. Snart to år siden det da.. Men jeg kjøpte vinterhjul, bilseteadapter og koppholder gjennom kopbarnvagn.se. KJøpte også stelleveske der. Sparte en del hundrelapper på det. De sender enkelte varetyper fraktfritt.

Stelleveska (skip hop) var 400 kr billigere, de andre tingene husker jeg ikke, men billigere var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Det er masse å spare ved å kjøpe i Nederland! Babycare.nl :-)

Tror vi betalte ca 800 euro for selv vognen. Eurokursen er jo dessuten lav akkurat nå.

 

Om du har mulighet til å få den levert i f.eks. Sverige er transportkostnaden halvdelen av prisen til Norge og du betaler Nederlandsk moms (19%) siden det er EU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Vi kjøpte vår vogn på Babyshop da de hadde kampanje. Den var satt ned 1000 kr tror jeg. Snart to år siden det da.. Men jeg kjøpte vinterhjul, bilseteadapter og koppholder gjennom kopbarnvagn.se. KJøpte også stelleveske der. Sparte en del hundrelapper på det. De sender enkelte varetyper fraktfritt.

Stelleveska (skip hop) var 400 kr billigere, de andre tingene husker jeg ikke, men billigere var det!

 

Det er ikke noe som heter fraktfritt, det er bare tull. Fraktfritt = dyrere priser (transport inkludert). Da vet du ikke hvor mye du betaler for transporten, leverandøren kan i prinsipp ta mye mer enn det selve transporten faktisk koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår vogn på Babyshop da de hadde kampanje. Den var satt ned 1000 kr tror jeg. Snart to år siden det da.. Men jeg kjøpte vinterhjul, bilseteadapter og koppholder gjennom kopbarnvagn.se. KJøpte også stelleveske der. Sparte en del hundrelapper på det. De sender enkelte varetyper fraktfritt.

Stelleveska (skip hop) var 400 kr billigere, de andre tingene husker jeg ikke, men billigere var det!

 

Det er ikke noe som heter fraktfritt, det er bare tull. Fraktfritt = dyrere priser (transport inkludert). Da vet du ikke hvor mye du betaler for transporten, leverandøren kan i prinsipp ta mye mer enn det selve transporten faktisk koster.

 

 

 

 

Kall det hva du vil. Når det ikke blir lagt på frakt i handlekurven, kaller jeg det fraktfritt. Men selvfølgelig betaler butikken for frakten. Det er jo ikke sånn at Posten leverer gratis, men det tror vel ingen uansett.

Uansett, fraktfritt eller ikke, jeg sparte penger på å handle gjennom denne nettsiden og anbefaler den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tullete å påstå det, man sparer mange hundrelapper på å handle fra kopbarnvagn fordi de har lavere priser enn i Norge og fordi de på noen varer sender uten kostnad for frakt. Jeg sparte nesten tusen kr på maxicosi stol med base derifra.

 

Vi kjøpte vår vogn på Babyshop da de hadde kampanje. Den var satt ned 1000 kr tror jeg. Snart to år siden det da.. Men jeg kjøpte vinterhjul, bilseteadapter og koppholder gjennom kopbarnvagn.se. KJøpte også stelleveske der. Sparte en del hundrelapper på det. De sender enkelte varetyper fraktfritt.

Stelleveska (skip hop) var 400 kr billigere, de andre tingene husker jeg ikke, men billigere var det!

 

Det er ikke noe som heter fraktfritt, det er bare tull. Fraktfritt = dyrere priser (transport inkludert). Da vet du ikke hvor mye du betaler for transporten, leverandøren kan i prinsipp ta mye mer enn det selve transporten faktisk koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet meg til at en bugaboo kommer på 7250kr totalt ink moms og tollgebyr fra babycare.nl, mens den koster 8500,- på babyshop og 8050,- fraktfritt fra køpbarnvagn. Så da sparer man jo litt på å kjøpe fra Nederland, selv hadde jeg kjøpt fra køpbarnvagn og sluppet det moms og toll styret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om jeg ikke finner en brukt, så kjøper jeg nok fra kjöpbarnvagn:) Har handlet litt andre ting der også, og er veldig fornøyd med servicen og levering der:)

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om jeg ikke finner en brukt, så kjøper jeg nok fra kjöpbarnvagn:) Har handlet litt andre ting der også, og er veldig fornøyd med servicen og levering der:)

Takk for svar:)

 

Jeg hadde også kjøpt brukt om jeg var deg, behandler du den pent kan du selge den igjen for omtrent det du ga for den ;) Holder seg utrolig godt i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om jeg ikke finner en brukt, så kjøper jeg nok fra kjöpbarnvagn:) Har handlet litt andre ting der også, og er veldig fornøyd med servicen og levering der:)

Takk for svar:)

 

Jeg hadde også kjøpt brukt om jeg var deg, behandler du den pent kan du selge den igjen for omtrent det du ga for den ;) Holder seg utrolig godt i pris.

 

Ja så blir nok det på meg også:) De hadde ikke med sort base på kjopbarnvagn:(

Så rop ut hvis noen har en sort, 2011 modell de skal selge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha sort base må du kjøpe den limited black edition med sort understell og topp også. De. Er litt dyrere og vanskeligere å få tak i. Bugaboo cam selges med mørk grå base som standard :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...