Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

31 og 38 år, vært sammen i 5 og et halvt år, bytter på å ta initiativ, men jeg er oftere kåt og har oftere lyst enn han... har ikke sex så ofte som til å begynne med.... kanskje 2 til 4 ganger i måneden, noen ganger oftere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Alt fra 2-3 ganger i mnd, til 5 ganger i uka

Jeg er snart 24 år, han er 30,5 år

Sammen i 3 år snart.

Den som er mest lysten akurat da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger i mnd. 23 og 26år. Sykt lite og jeg har nesten forlatt han flere ganger pgr. av det. Han lover bot og bedring. Men neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 ganger i uka ønsker jeg... helst 4... men han holder seg til 1-2..:-P Kanskje det endrer seg når mini kommer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

4-5 ganger i uka. 23 og 27 år gamle, 7 år sammen. Jeg er irriterende våryr for tiden, så siste ukene er det jeg som har tatt mest initiativ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg følelsen av å ha mye sex... Vi er i begynnelsen av 30 årene, vært sammen i 14 år og har sex 5-10 ganger i uken. Bytter på å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er 40, vi har vært sammen i 14 år.

 

Vi har sex 2-3 ganger i måneden. Som regel han som tar initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg følelsen av å ha mye sex...

 

Så rart...

 

Hvis dere har sex 5-10 ganger i uka, så HAR dere mye sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex mellom 2 og 6 ganger i måneden omtrent.

 

Har vært sammen i 15 år og har nå fire ganske små barn sammen. Er 38 og 42år gamle.

 

Vi bytter på å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er 24 og 30.

Vært sammen i 6 år.

Jeg er gravid med nr 4 nå, og er helt forferdelig i form. Men hvis jeg skal tenke på normale tilstander her hjemme, så har vi ca annenhver dag.

Vi bytter på å ta initiativet, men mannen gjør nok hakket mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 30 og 31.

Lite sex... Vi har 3 barn under 5 og fulle jobber det tar nok litt av lysten.

 

Alt fra 4 ganger i mnd til 1 gang annenhver mnd.

Den som er lysten tar initsiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 29 og 32 år, har barn på 4 1/2 og 7 år, har vært sammen i 10 år. Men var fra hverandre en liten stund for snart 2 år siden.

 

Vi er veldig glad i sex begge 2, har vel sex 4-6 ganger i uka. Synes vi tar like masse intiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, mannen er 35. Vi har sex cirka en eller to ganger i uka. Er som oftest han som tar initiativ ;)

 

Hadde en periode på noen år da barna var mindre at det ble kanskje bare et par ganger i mnd, noen ganger mindre, og det gjorde at mannen min ble generelt grinete, som igjen førte til at jeg ble grinete (ond sirkel). Jeg rett og slett bestemte meg for at nå skulle vi prioritere sexen, for forholdet blir mye bedre at det, begge blir gladere og mer nyforelska ;) Nå har vi vært sammen i 9 år og har det like fint som da vi ble sammen :) (bortsett fra at da hadde vi sex 1-3 ganger om dagen. hehe. Ikke så lett med barn og jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 og 43 år, vert ilag i 9 år. 5 barn, og har ganske lite sex for tiden. 1 gang i uka kanskje. Er alt etter hvordan jeg jobber også. (turnus) Er ofte sliten da vi legger oss, og ikke så lett med en kjapp en når det er unger "over alt" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 og 29.

Altfor sjelden.

Normalt sett 3-4 ganger i mnd, nå i graviditeten, kanskje 2 ganger i måneden eller mindre.

Vært sammen i 9 år, og begge tar initiativ. Men kanskje meg mer enn ham.

Har mest med lite overskudd å gjøre tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 og 28, vært sammen i 6,5 år. Har hatt problemer før med at han synes det blir for sjelden, og at jeg føler meg presset, så vi har en slags avtale om at jeg er den som tar initiativ. Jeg prøver å sørge for at det blir minst en, helst to ganger i uka, innimellom kan det godt bli 3-4.

 

Til høsten begynner vi prøvinga for å få vårt første barn, så da blir det nok litt mer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...