Jeg skulle å levere de til han på onsdagen til avtalt tid kl 18.00, men da vi kom var han ikke hjemme. Jeg prøvde å ringe flere ganger, men fikk ikke kontakt. Tilslutt måtte jeg bare ta 2 skuffede barn med hjem, og i 11-tiden fikk jeg melding fra han "er bortreist til fredag, så du kan komme med barna da". Jeg fikk levert barna på fredagen, men lørdags ettermiddag dumpet han de på døren til meg fordi han hadde planer på kvelden å kunne ikke ha dem lengre.
Jeg er jo kjempeglad for at jeg får ha barna så mye, og mener at det er han som taper samværstid med dem, men jeg takler ikke han han bare skal snike seg unna og dumpe barna på døren hos meg når det er hans tur å ha dem. Da får han heller si ifra at det ikke passer, så kan han spørre om det går bra at jeg tar dem eller at vi evt bytter uke.
Jeg er den typen som ikke er vanskelig å be når det gjelder barna, og synes såklart begge burde kunne ha et ordentlig samarbeid når det kommer til dem.
Grunnen til dette er at han vil straffe meg, men til syvende og sist er det jo barna det går utover. Synes det er trist at det skal være slik, og barna blir jo kjempeskuffet når de ikke får dra til faren. Han er utrolig flink når han har dem, og de er veldig glad i å være der
Noen som har erfart lignende, og hva kan jeg evt gjøre?