Jeg har hørt en liten fugl synge dete for øret mitt, og jeg lurer på om det stemmer? I så tilfelle hor skal dete føres opp?
Barnet mitt har samvær med far som bor 22 mil unna..
fradrag for frakt til og fra samvær?
Opprettet av
Anonym bruker
, april 29 2012 12:14
6 svar til dette emnet
Skrevet 29 april 2012 - 12:14
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 29 april 2012 - 12:51
Utgifter til samvær med barn gir ikke rett til fradrag
Skrevet 29 april 2012 - 13:04
Jeg har hørt at når det er lang reisevei så skal det deles på reiseutgifter, men vet ikke om dette stemmer, er som sagt noe jeg har hørt
Skrevet 29 april 2012 - 13:09
Foreldrene skal dele utgiftene ved frakt til og fra samvær, men om du får fravær på skatten aner jeg ikke.
De fleste jeg kjenner som er skilt kjører og henter annehver gang for på den måten å dele utgiften ved frakting likt. Svogeren min har en sønn 2,5 time unna med buss og der betaler mammaen bussbilletten til og pappaen bussbilletten hjem igjen, før kjørte de en vei hver.
De fleste jeg kjenner som er skilt kjører og henter annehver gang for på den måten å dele utgiften ved frakting likt. Svogeren min har en sønn 2,5 time unna med buss og der betaler mammaen bussbilletten til og pappaen bussbilletten hjem igjen, før kjørte de en vei hver.
Skrevet 29 april 2012 - 16:33
Foreldrene skal dele utgifter til reisen til og fra samvær ut i fra inntekt. Det skal ikke automatisk deles 50/50.
Jeg har ikke hørt noe om at man får fradrag på skatten.
Jeg har ikke hørt noe om at man får fradrag på skatten.
Skrevet 29 april 2012 - 17:07
takk for svar.. Da tenker jeg ikek mer på den saken..
Vi deler 50/50 og har gjort det over lengre tid.
Vi deler 50/50 og har gjort det over lengre tid.
Skrevet 30 april 2012 - 02:50
Jeg fikk fratrekk for samvær, hadde 11mil 1 vei.