Gå til innhold

Hvordan lage "trygg pølse" i barnesengen...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, ble en litt snål overskrift, men håper dere skjønner... tulla liker å ha noe ved hodet, så i vognen har jeg brukt teppe bak i bagen som er rullet sammen. Prøvde også dette i sengen, men det ble krøll og hun fikk teppet over ansiktet..

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta hårstrikker rundt pølsa flere steder sånn at den ikke kommer fra hverandre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor stor din er, men når min var nyfødt la jeg ammeputa rundt hodet hans. eller som en bue øverst i senga. det ble lunere, og det luktet mamma av den siden vi brukte den mye og det kanskje hadde kommet en skvett med morsmelk eller to på den. Det fungerte veldig bra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rullet et håndkle til en tykk pølse som jeg har festet med å knyte noen kluter på tre steder. Syltetøystrikk e.l. funker sikkert også. I tillegg har han et helseteppe ved siden av som han kan kose med. Det er det jo ikke farlig om kommer over ansiktet. Han er 10 mnd. Et saueskinn liker de ofte også å ligge på, men vi måtte ta bort vårt fordi gutten har astma, og de kan bli støvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa her fiksa det der selv, flink som hun er :)

Hadde fra før av rulla sammen ett helseteppe som ligger på siden av henne som jeg "trykker" inntil henne. Så i tillegg har hun en bamse i sengen som hun åler seg inntil, slik at den blir liggende rundt hode hennes. Da blir hun liggende med hode mot magen dens, da havner bakbena og frambena til bamsen på hver side av hode hennes. Så ikke alt for store bamser kan også fungere like godt som teppepølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...