Gå til innhold

Flere gressenker her?


_FIVRELLA_

Anbefalte innlegg

Tenkte å høre om det var flere gressenker her med babyer? Hvordan går dagene, syntes dere? Det er ikke å legge bak en stol at det er slitsomt, men at det går fint. Det er jo veeeeldig deilig når mannen kommer hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniker meg fra Småtroll 1-2 år. Jeg er en minigressenke ;)

Mann kjører lastebil, så han drar halv 8 om morgenen og kommer skjeldent hjem før 8-9-10 på kvelden. Så har han fri annenhver helg.

 

Hurraaa ;)

 

Men, klart det er slitsomt. Men nå er jeg vant med det. Føler meg som en alenemor da så klart. Nr 2 kommer i september, så det blir spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil absolutt kalle meg GRASENKJE! (i ordets rette forstand!) ;) Er gift med ein gardbrukar, so han ser eg aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Blir det snart, og var det i fjor også, da var det vårrøna som sto på, var da borte 12-15 timer pr dag i 3 mnd, enten var han på jordet og ordnet der, eller så stelte han fjøs på gårder hvor de hadde det for travelt. Denne gangen er det pga veiarbeid, blir borte fra søndagskveld til torsdagskveld/fredags morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gressenke ja ;-) med en mann som jobber på båt og er borte annenhver mnd. Dagene er slitsomme alene, og gruer meg veldig til han skal reise ut igjen. Verst er nettene syns jeg, da jeg aldri vet om det blir noe søvn på meg. Er man to så kan man i det minste avlaste hverandre litt. Men går stort sett fint, selv om jeg er temmelig sliten når han endelig kommer hjem igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tøffe dere er, her er mannen ute på jobbreise en gang i blandt. Som regel max 4 netter borte av gangen. Synes det er slitsomt nok jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Dagene flyr avgårde, da vi har sauer, hester og hunder som skal ha sitt også+at jeg er deltidsstudent. Men det har gått overaskende bra til nå =) Han er kun borte 2-3 uker annenhver mnd, og det var lettere når hun var mindre og sov mer... Men hun er med i vogna og det meste ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi noen stykker da. Min samboer er i turnus 2-4, 3-4. Fælt de første to dagene alene, men så blir man vant med det. Må innrømme jeg legger meg syyykt tidlig når jeg er alene, klokka 8-9. Men det må til om jeg skal overleve neste dag. Blir rettere sagt liten alenetid. Får dere mye hjelp av familie og venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte i seng til 9 jeg også ;) Jeg har ikke familie i nærheten, og er nok ikke så flink til å spørre om hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi litt like, littlemisstrouble;) Man vil jo liksom klare seg selv, på en måte. Og dessuten, man kjenner sitt eget barn best og derfor er det enklere og tryggere å gjøre ting selv. Men jeg burde kanskje bli flinkere til å be om hjelp...

 

Hvor gamle er deres småtroll da? Min er 9 mnder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...