Gå til innhold

Hva syne dere om dette huset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veldig fint....kunne fint ha trives i det huset.noe stiv pris, men det er pga at sånne priser er vi ikke vant til i vårt område....hos oss hadde det nok ikke ligge over 2-2,5 mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe lys maling, så blir det nok bra. Fint hus.

Men de buskene på knausen foran, hvorfor er ikke de borte slik at man ser sjøen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slike hus er skikkelig stygge. Villmarkspanel er skikkeg skrekken.

Innvendig må alt gjøres om, men mulig de blir reddet av en bra planløsning, for det var jo umulig å se ut ifra bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva liker du da, Frokostquiz ?

 

Jeg liker det litt mer moderne og lysere.

Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostquiz.....dette er bare en annonse.

 

Tenker at HI kommer til å bruke noen ti-liter spann med maling, du skjønte vel såpass??

 

Vi har kjøpt et hus som så ut som "graven" dvs. huset hadde kjempe potensiale pga huset i seg selv, planløsning, størrelse, beliggenhet m.v. Men vi har brukt noen hundre liter maling på vegger, lister, vinduer, skiftet gulv m.v

 

Hvis du synes potensialet er godt, da synes jeg du skal slå til, HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker du da, Frokostquiz ?

 

Jeg liker det litt mer moderne og lysere.

Men hver sin smak.

 

Man maler jo gjerne et hus man kjøper i lysere farger hvis man liker det. SElv om huset er mørkt inni når man kjøper det går det an å gjøre noe med det. Vil tro HI også ønsker å gjøre det, ikke dermed sagt at hun liker fargene som er der nå, men hun spør om vi liker HUSET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow ! Stort og flott hus! Skulle det mangle penger i begynnelsen til å pusse opp så går det fint an å bo der uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ikke bare fargen jeg synes er fæl. Hele stilen på huset, typen panel utvendig, kjøkkeninnredninga + en haug av detaljer. Finner ikke en fin ting utvendig annet enn tomta det står på.

 

HI spurte hva vi syntes, jeg svarte hva jeg syntes.

Men takk og lov er smaken som baken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig fan av den type hus, liker bedre "sørlandshus" enn "tyrollerhus".

 

Men det var helt ok, ville selvfølgelig malt lister, vinduskarmer og dører hvitt for å lysne det litt, men ellers et helt greit hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er da ikke bare fargen jeg synes er fæl. Hele stilen på huset, typen panel utvendig, kjøkkeninnredninga + en haug av detaljer. Finner ikke en fin ting utvendig annet enn tomta det står på.

 

HI spurte hva vi syntes, jeg svarte hva jeg syntes.

Men takk og lov er smaken som baken....

 

Men du skjønner det er mulighet for å totalrenovere et hus innvendig når man kjøper?

 

uavhengig av dette innlegget....du er spes, frokostquiz....mange rare meninger og svar i tråder.

 

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ikke bare fargen jeg synes er fæl. Hele stilen på huset, typen panel utvendig, kjøkkeninnredninga + en haug av detaljer. Finner ikke en fin ting utvendig annet enn tomta det står på.

 

HI spurte hva vi syntes, jeg svarte hva jeg syntes.

Men takk og lov er smaken som baken....

 

Men du skjønner det er mulighet for å totalrenovere et hus innvendig når man kjøper?

 

uavhengig av dette innlegget....du er spes, frokostquiz....mange rare meninger og svar i tråder.

 

Ha en fin lørdag!

 

La meg gi det inn med te-skje:

Skulle jeg ha fikset det slik at jeg hadde trivdes i det og syntes det var fin etterpå måtte jeg ha revet alt.

Som jeg sa, mulig det har en fin planløning, men de er umulig å se ut ifra bildene.

Alt det utvendige på huset derimot, vinklene, panelet hele jobben arkitekten har gjort der er mitt verste mareritt.

 

Ha en fin lørdag du også :-)

Og har jeg mange rare meninger så er det bare fordi jeg er rar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Også enig med Frokostquiz + at jeg tror ikke jeg ville kjøpt det dersom trærne sperrer mye for utsikten og man ikke kan (får tillatelse til å) felle dem. Brunt og masse trær = klaus og innestengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Frokostquiz!

 

Takk :)

Skulle tro dette var en best likt konkurranse....

 

Er det ikke det da :)

 

Men når det er sakt så takket jeg ikke fordi det var flere som ikke likte husetakkuart som meg, men at det var mulig å forstå at det innimellom skulle mer enn et malingstrøk og litt småfiksing til for å få et hus til å bli fint.....etter min smak iallfall.

 

Hadde det vært så enkelt hadde man ikke trengt bilder og visninger, men bare oppgitt antall rom, beliggenhet og teknisk tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Også enig med Frokostquiz, skulle jeg ha trivdes der, måtte jeg revet hele huset og bygget nytt, tomta vår jo fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...