Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

De gamle skurkene

• Logg inn for å svare
9 svar til dette emnet

#1 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 415 Innlegg:

Skrevet 27 april 2012 - 21:23

Ny film har feil skurker. Ikke en eneste skummel iskald sovjetagent, ikke en eneste arisk sørafrikaner med skummel aksent, ikke en eneste god gammalnaziHelga med kringlefletter og pisk lenger. Hm. Det er faktisk deilig å se åttitallsfilmer fordi skumlingskurkene er så skjematiske og enkle. Dessuten er åttitalls Mel Gibson like deilig alltid. Og ingen har mobil så man må alltid lete etter en telefon man kan låne. Sånn burde det vært fremdeles.
  • Ziva, Gud og ★ liker dette

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 273 Innlegg:

Skrevet 27 april 2012 - 21:27

Dødlig våpen 3 på tvn er ikke så værst på en fredagskveld med ikke noe annet fornuftig å se på.

Nymotens skurker kan ikke måle seg mot de gode gamle.
Want to be cruel? Make someone think!

#3 "Himmel og hav"

"Himmel og hav"

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 273 Innlegg:

Skrevet 27 april 2012 - 21:58

Mmmmmmmmel Gibson *sukk*
  • sug lut liker dette

#4 Light of my life

Light of my life

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 868 Innlegg:
  • StedBloksberg

Skrevet 27 april 2012 - 23:26

Enig i at 80' talls Mel var hot, men har dere sett/hørt han lately?? Jiiikes!

#5 Gjest_Mentha & Junior_*

Gjest_Mentha & Junior_*
  • Gjest

Skrevet 28 april 2012 - 07:00

Det var den tiden det gikk an å like Sean Connery også uten at noen så skjevt på deg og lurte på om du var gravrøver. *sukk*
  • ★ liker dette

#6 Lektor Doppler med tillegg

Lektor Doppler med tillegg

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 633 Innlegg:

Skrevet 28 april 2012 - 09:36

Det var den tiden det gikk an å like Sean Connery også uten at noen så skjevt på deg og lurte på om du var gravrøver. *sukk*

Han er jo en av de mest sexy menn noen sinne. Til og med i The Rock er han sexy.
  • sug lut liker dette

#7 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 28 april 2012 - 09:41

Mmm! Gamle James Bond filmer er jo eye candy fra ende til annet (kanskje ikke den tighte mini shortsen dratt opp under armene på Seanemann da)

Syntes det er tragikomisk og se kysseleppefyren spille Jamsemann, hva heter han igjen Daniel Craig?

#8 Gjest_Mentha & Junior_*

Gjest_Mentha & Junior_*
  • Gjest

Skrevet 28 april 2012 - 10:20

Ja det er noe med menn som Sean Connery, de går liksom ikke ut på dato! Blir bare bedre med årene, akkurat som god vin :D

Har ikke sett noen av de nye James Bond-filmene jeg. Ble så skuffet over Pierce Brosnan at jeg ga opp hele konseptet Bond. Det er bare en mann som kan spille han, og det er Seanemann :D Ingen kan si "Yes, miss Moneypenny" som han!
Alt annet er kopier.
  • "Himmel og hav" liker dette

#9 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 415 Innlegg:

Skrevet 28 april 2012 - 10:56

Faren og moren min snakket om det, om hvordan det kanskje var fordi de ble eldre men at det ikke synes å være særlig mange av den gamle typen helter heller, de som kunne eldes ordentlig. Jeg prøvde å argumentere, men det var ikke lett - mot Connery og Eastwood og John Wayne og sånne blir de fleste lettvektere og prettyboys. Jeg tror nok Clooney kan eldes men han er ikke sånn mannete, han er mer gamle Hollywood og på beste vis, men ikke en tøffing som kan rydde opp i byen, lizzom.

#10 Gjest_Mentha & Junior_*

Gjest_Mentha & Junior_*
  • Gjest

Skrevet 28 april 2012 - 12:10

Faren og moren min snakket om det, om hvordan det kanskje var fordi de ble eldre men at det ikke synes å være særlig mange av den gamle typen helter heller, de som kunne eldes ordentlig. Jeg prøvde å argumentere, men det var ikke lett - mot Connery og Eastwood og John Wayne og sånne blir de fleste lettvektere og prettyboys. Jeg tror nok Clooney kan eldes men han er ikke sånn mannete, han er mer gamle Hollywood og på beste vis, men ikke en tøffing som kan rydde opp i byen, lizzom.

Akkurat! Det er noe i det uttrykket: "De lager dem ikke som før i tiden"...
Lurer på hvordan det blir når Justin Bieber blir på den alderen. Haha!
  • Ziva og sug lut liker dette