Gå til innhold

hihi, en morsom opplevelse under trening i dag :)


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Da jeg var på trening i dag kom jeg i snakk med de to andre som var der (lite treningsstudio), de hadde trent siden jul, jeg begynte i påska.

 

Så mens jeg holdt på å sette på vektskiver for å ta knebøy så jeg de ble stående å glo, mens haka datt på den ene :D Så lurte de på om jeg hadde trent før jeg begynte der, og det har jeg jo ikke. Hm, naturlig sterk da? spurte han ene.

 

Jeg måtte bare si det til noen, skal leve lenge på den altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja ikke sant? Men slike reaksjoner tar man godt vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men barna mine er så store at jeg ikke løfter så mye på dem lenger. Men jeg er fornøyd selv også :D Styrketrening er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Nice :D Sånt skal man ta med seg og leve lenge på! Og på dårlige dager henter du det fram fra en krok inni deg, og så blir plutselig dagen så mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg lever ennå på at et par "unggutter" kom inn på styrkerommet, så på meg og sa: "hm, ikke verst!", før de fortsatte med sitt. Så jeg kjenner følelsen...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske få damer som faktisk løfter så tungt de kan, fordi de tror de får "bulkete" muskler. Så de står der og vifter på 3 kilos manualer i fancy farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du ser ganske veltrent ut på profilbilde

 

Men det er nok bolere nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg minner nok ganske mye om profilbildet mitt :D

Jeg liker å løfte så tungt jeg kan, det er jo da jeg virkelig kan se og føle progresjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...