Gå til innhold

Noen som har positive opplevelser med nett-dating??


JuniAnkerHansen

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg klar for å forsøke meg litt forsiktig med dating, men det er jo ikke akkurat lett å treffe noen når man sitter hjemme hver kveld, med unntak av to helger i måneden. Vet jo at mange treffer nye kjærester på nett men jeg er litt usikker på dette. Aner ikke hvordan man går frem osv. Er det noen som vil dele erfaringer? Evt. hvilke nettsider er seriøse? Når man har vært i forhold de siste 8 årene er det plutselig veldig skummelt å skulle "kaste seg uti det" igjen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira med en av hver

Nå er det mange år siden jeg gjorde det, men da var det noe som het Blink.no. Tror ikke dette eksisterer lengre, men det er sikkert smart å legge ut profil på diverse nettsteder. Så finner du etterhvert ut hvem som er seriøse.

 

Uansett, møtte en fyr der, hadde en god tone, avtalte å møtes og ca 2 år senere var vi godt gift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg leste et sted at statistikken på de som virkelig finner hverandre (dvs får et langt og lykkelig forhold sammen) via nettet, er omlag 25 prosent... Med tanke på at mange bare ønsker noen å dele fine opplevelser med og ikke noe seriøst forhold, så mener jeg at statistikken er ganske god :) Lag profil på flere sider, for da er det flere å potensielt ha kontakt med.

 

Det er like mange forskjellige mennesker på datingsidene som det er ellers i landet. Det er jungel som kan være vanskelig å navigere i. Du må regne med at mange slibrige menn kontakter deg, men det er bare å ignorere. Noen mener man bør skrive mye sammen for å analysere og se om personen virkelig kan være noe, mens andre mener det er bortkasta å skrive mail etter mail, for så å ikke finne noen kjemi når man endelig treffes. Mange er flinke til å skrive, men er annerledes når du treffer dem... Så du må nok regne med noen bomdater.

 

Håper du finner en god mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet noen kompiser og forloveden min der. Har aldri opplevd noe tull der egentlig, bortsett fra et par stk som var opptatt og noen som bare var ute etter sex. Men det er mye lettere å luke ut disse på nett, siden de ikke kan "skru på sjarmen" eller lignende som de kan gjøre på byen. De må faktisk skrive, ringe osv. Jeg oppdaget at to av de jeg skrev og ringte med var opptatt uten at de sa det selv, men på grunn av logisk tenkning fra min side. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min kjære på møteplassen.no! Var veldig skeptisk i starten, la aldri ut bilde av meg selv og var nok ganske pessimistisk. Tenkte litt sånn at de som ikke klarer å ordne seg noen i real life til slutt havna på nettdating. Jeg var alene med ungene og hadde aldri frihelger så muligheten til å treffe noen var lik null, Men der inne møtte jeg en fantastisk fyr! Så det er bare å kaste seg uti det, skummelt i starten men man har jo ingenting å tape på det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også han jeg er sammen med på møteplassen. La ut bilde og synes vel det er greiest å gjøre det og ville også se hvem jeg chattet med der inne. Og når man ikke aner hvem den andre personen er så er det jo greit å ha en som man liker utseende på i første omgang. Og vi har nå vært sammen i to og et halvt år :) Så absolutt verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...