Gå til innhold

Lykkeli&Gla hvor er du hen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner alle dine reflekterte og utdypende svar og innlegg her inne :(

 

Satt her om dagen og lurte på det samme - rart å bare forsvinne stille og rolig uten videre..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både hun og "Mandolyn og Muffin" (eller hva hun het?) fikk jævlig mye dritt sleng etter seg på Anonym av anonyme småfitter.

 

Trist at de ble borte. Flinke og flotte damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både hun og "Mandolyn og Muffin" (eller hva hun het?) fikk jævlig mye dritt sleng etter seg på Anonym av anonyme småfitter.

 

Trist at de ble borte. Flinke og flotte damer :)

 

En anonym som kaller de andre anonyme småfitter??? jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig hun har det travelt, hun er i alle fall på FB. :) Har ikke fått med meg den nevnte drittslengingen, er ikke så aktiv her inne... Men skjønner det jo at hun ikke gidder være her hvis det er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, så koselig å bli etterlyst da :)

Jeg er fortsatt innom her av og til for å kikke, men har vel mistet litt interessen etter at de la om til nytt forum og alle ble anonyme overalt. Har i tillegg flyttet nettopp, så d har vært nok av andre ting å henge fingra i, så kanskje like greit at ikke dib stjeler så mye tid lenger ;)

Men når vi etterhvert får nett i d nye huset her og jeg slipper å knote på iPaden så kommer jeg sikkert sterkere tilbake etterhvert, kjenner jeg meg selv rett :P

 

Dere får ha en fortsatt nydelig maidag, her skal vi snart ut på tur og nyte vårsolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og costamummy og minibamsen=) er de her enda??

 

Hun ser jeg her inne ganske ofte :-) Bare at det nå er costamummy og klatremus, eller noe i den dur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...