Gå til innhold

Dårlig immunforsvare


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på snart 1 år, før var jeg alltid frisk og rask hele tiden. Men sjelden syk og sjelden smittet når noe gikk som influensa, omgang osv..

 

Men nå er jeg så å si syk hele tiden. Ligger nå med influensa for sikkert 5-6 gangen etter jul, har også hatt omgang 2 ganger bare siden jul.. LEI!! Regner med det må være immunforsvaret mitt som er helt nede etter fødselen..

 

Noen som har samme erfaring?

 

 

Tips til tabletter eller lignende som styrker immunforsvaret (som virkelig funker) mottas med takk :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Eldsten vår brukte i bhg i høst og vi ble i samme tidsrom foreldre igjen. Størstemann var syk annenhver uke hele høsten og vinteren og d ble derfor mye våkennetter på oss. Han smittet også junior så han også ble mye syk. Dette førte til at både mannen min og jeg sov veldig dårlig og skiftende over lengre perioder. Vi pleier aldri å bli syke, m i høst og vinter har vi hatt influensa flere ganger, halsbetennelse, bihulebetennelse, spysjuka etc etc. Vi vet at d kommer av at vi er slitne og har sovet dårlig, ergo er immunforsvaret nede. Jeg vet ikke hvordan d er m deg og hvordæn ditt barn sover, m hvis d har vært mye våkennetter til dere, i tillegg til at d kan være slitsomt i perioder hvis msn aldri får tatt seg igjen, så er sikkert d grunnen til at du blir mye syk.

Jeg ville kjøpt meg d-vitamintabletter på apoteket, og prøvd å prioritert å slappe av litt der du kan i hverdagen. Og prioritert søvn og ting som gjør deg glad. Nå blir s vår og sommer, og da er d mindre bakterier i lufta også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...