Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

City eller hardbag ?

• Logg inn for å svare
10 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 368 880 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 06:27

Har kjøpt en Emmaljung city cross, hvilken bag lønner detvseg å velge til ?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 solstråle- g09 og ?12

solstråle- g09 og ?12

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 550 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 06:41

City bagen er den du klipser på vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city någen mens babyen er liten

Dette innlegget har blitt redigert av solstråle- g09 og ?12: 25 april 2012 - 06:41

#3 liss24

liss24

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 07:20

Har citycross selv, og er ikke i tvil om at jeg ville valgt citybag. Vet ikke hvordan prisen på hardbag er, citybag var ca 2100kr tror jeg. Grunnen til at jeg valgte det er at man får en større/ bredere bag, etter mine øyemål da. Du kan jo sjekke i katalogen eller på nettet at dette stemmer. Vognen blir også en hel del lettere med denne løsningen. Men, hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til en butikk og sett på begge to.

#4 Leelo

Leelo

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 362 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 07:24

Jeg bruker citybagen, er veldig fornøyd med den, den er stor og romslig og kan brukes lenge hvis man ønsker det. Min er 6,5 mnd, kommer nok til å bruke den ca 1 mnd tid til i alle fall, hun hadde sikkert fått plass lenger også, men kommer til å begynne med sportsdelen så hun får komme opp og kikke litt.

#5 Leelo

Leelo

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 362 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 07:25

Kjøpte forøvrig min city bag brukt, pleier ligge en del på finn til rundt 1000 kr, og de er i fin stand, blir jo ikke særlig slitt:)

#6 Vogndilla

Vogndilla

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 997 Innlegg:
  • StedØstlandet

Skrevet 25 april 2012 - 07:27

City bagen er den du klipser på vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city någen mens babyen er liten

Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker på da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver å velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.

Sjekk ut emmaljunga.no, gode nettsider.

#7 solstråle- g09 og ?12

solstråle- g09 og ?12

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 550 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 08:04

Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker på da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver å velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.

Stemmer det ja :P må lære meg å ikke svare på innlegg før jeg er skikkelig våken

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 368 880 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 08:33

Hi igjen,

Enig i at city bagen er finere. Eneste jeg er litt skeptisk til er hvor lett den er å ta med seg rundt.
Med eldstemann brukte vi bagen mye inne i starten da han ikke sov så godt i senga, det er kanskje ikke like enkelt med citybag ?

#9 Vogndilla

Vogndilla

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 997 Innlegg:
  • StedØstlandet

Skrevet 25 april 2012 - 08:53

Jeg har citybag til lille i magen så har ikke brukt den enda, men ser for meg at den er enkel å ta med seg rundt. Den veier jo omtrent ingenting og bærehåndtakene er gode å bære i.

#10 Vogndilla

Vogndilla

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 997 Innlegg:
  • StedØstlandet

Skrevet 25 april 2012 - 08:54

Hehe, vet hvordan det er ;)

Stemmer det ja :P må lære meg å ikke svare på innlegg før jeg er skikkelig våken

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 15 488 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 08:57

Lisja ligger i citybagen både ute og inne på dagtid. Den er ikke noe pes å bære med seg inn :)