Gå til innhold

City eller hardbag ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

City bagen er den du klipser på vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city någen mens babyen er liten

Endret av solstråle- g09 og ?12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har citycross selv, og er ikke i tvil om at jeg ville valgt citybag. Vet ikke hvordan prisen på hardbag er, citybag var ca 2100kr tror jeg. Grunnen til at jeg valgte det er at man får en større/ bredere bag, etter mine øyemål da. Du kan jo sjekke i katalogen eller på nettet at dette stemmer. Vognen blir også en hel del lettere med denne løsningen. Men, hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til en butikk og sett på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker citybagen, er veldig fornøyd med den, den er stor og romslig og kan brukes lenge hvis man ønsker det. Min er 6,5 mnd, kommer nok til å bruke den ca 1 mnd tid til i alle fall, hun hadde sikkert fått plass lenger også, men kommer til å begynne med sportsdelen så hun får komme opp og kikke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte forøvrig min city bag brukt, pleier ligge en del på finn til rundt 1000 kr, og de er i fin stand, blir jo ikke særlig slitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

City bagen er den du klipser på vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city någen mens babyen er liten

 

Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker på da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver å velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.

 

Sjekk ut emmaljunga.no, gode nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

City bagen er den du klipser på vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city någen mens babyen er liten

 

Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker på da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver å velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.

 

Sjekk ut emmaljunga.no, gode nettsider.

 

Stemmer det ja :P må lære meg å ikke svare på innlegg før jeg er skikkelig våken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi igjen,

 

Enig i at city bagen er finere. Eneste jeg er litt skeptisk til er hvor lett den er å ta med seg rundt.

Med eldstemann brukte vi bagen mye inne i starten da han ikke sov så godt i senga, det er kanskje ikke like enkelt med citybag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har citybag til lille i magen så har ikke brukt den enda, men ser for meg at den er enkel å ta med seg rundt. Den veier jo omtrent ingenting og bærehåndtakene er gode å bære i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet hvordan det er ;)

 

City bagen er den du klipser på vognen , mens hardbagen er en mykere bag du kan ha oppi city någen mens babyen er liten

 

Hardbagen er ikke mykere enn citybag nei, det er quadrolift du tenker på da, emmaljungas mykbag. Er nemlig tre utgaver å velge imellom. Jeg ville valgt citybag fordi den er romsligere, hardbagen blir litt liten etter min smak.

 

Sjekk ut emmaljunga.no, gode nettsider.

 

Stemmer det ja :P må lære meg å ikke svare på innlegg før jeg er skikkelig våken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...