Gå til innhold

Tfk, Easywalker sky eller OTH


ST91

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp fra dere damer:) Og gjerne erfaring

 

Tenkte å kjøpe en av disse vognene brukt på finn. Skal bruke den som ekstra vogn når jeg skal på tur. Gjerne på grus, ugjevnt terreng og litt breie stier i skogen.

 

Har en emmaljunga nitro city som jeg bruker til vanlig. Men føler den blir litt feil. Liker ikke helt plast hjul når jeg skal gå slike veier og ønsker og holde den vognen litt penere uten skitt og søle etter en tur. Så tenkte å ha den vognen til asfalt, sentrum og sentre:)

 

Eller om dere har en annen vogn og anbefale. Må være svingbare hjul, og mulighet for å ha bag på den. For han er kun 7uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg gått i butikk og prøvd de, for så å velge utifra hvem du liker best. Selv hadde jeg valgt easywalker fordi jeg liker ikke utseendet på tfk og MB har så liten bag og blir veldig stor sammenlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på butikken og prøvd alle tre vognene tror valget nå står mellom mountain buggy urban jungle og tfk joggster twist. Men utrolig vanskelig valg. For likte begge utrolig godt. Tror jeg må ta med meg samboeren min og la han få det siste ordet. For tror ikke jeg greier og bestemme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min MB. Sto mellom den og TFK, og valgte rett og slett den jeg synes var finest. Supre vogner begge to:-)

 

Tror ikke du skal tenke så mye på bagstørrelsen om ungen din snart er 2 mnd... Da vil han jo uansett bruke sportsdelen når vinteren kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, nei tenker ikke på str på bagen. For den vet jeg bare blir brukt i sikkert 4-5mnd til maxs. Så det er ikke det jeg legger noe særlig vekt på. Men er begynt å helle litt mot MB. Syns den er penest, men samtidig frister TFK med håndbremsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain Buggy Terrain har håndbremse og myyyye bedre fjæring enn Urban Jungle! I tillegg har den større hjul bak. Har den i tillegg til Bugaboo, og jeg er sååååå fornøyd! Den klarer hva som helst og triller så utrolig lett :-)

 

Test den, det er ikke sikkert de har utstilt den men de har den sikkert inne på lager :-)

 

Hilsen #3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemstilling, det jeg har hørt er at TFK blir mindre sammenlagt om det skulle være et kriterie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MB blir litt lang sammenlagt, men veldig flat. TFK er kortere, men bygger mer i høyden... Jeg får iallefall min MB inn i Honda Accord stv på langs, sånn at jeg har god plass både ved siden av og oppå... Har ikke savnet håndbrems, men har man hatt det før vil man kanskje savne det? Uansett har den en sikkerhetsstropp man trer fingeren igjennom ved behov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet alle tre vognene. Har slått fra meg Easywalker sky, og heller veldig mot MB nå. Hovedgrunnen er at jeg syns sportsdelen på TFK virker så stor. Og samboeren brydde seg ikke noe særlig. Han likte begge to og sa det var opp til meg så lenge vi ikke solgte emmaljungaen for den ville han beholde.

 

Men takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du slått fra deg easy walker sky?? Og hva mener dere erfarne brukerne om at det kun er tfk av disse som har justerbart fottrekk?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat kjøpt min 2. TFK. Fordi jeg var utrolig fornøyd sist! Syns fotbrett er veldig viktig så han ikke må sove med knekk i knærne. Da virker det som de siger mer ut, og verre å skifte sovestilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig bestemt meg, blir en tfk på oss. Og det var den samboeren likte best. Så nå starter jakten på en brukt tfk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å forvirre deg ytterligere, men skulle jeg hatt tre hjuling nå hadde jeg valgt babyjogger city elite. Den virker helt genial! Liten sammenlagt, og kjempe romslig for barnet pluss mange andre flotte finesser!

 

Den er på tilbud på barnashus nå:

 

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=8hr4g4db&gInitPage=1#1

 

 

 

Se her:

 

http://cache.vendaria.com/integration/err/0/vnd_nosup.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på den på barnashus, og det er bare noe med utsende jeg ikke liker. vet ikke helt hva det er. Og hvor stor eller liten vognen blir sammenlagt spiller egentlig ingen rolle. For det kommer til å være en tur vogn, og da kommer jeg til å ha den lite i bilen, men skal den i bilen så er det kun den som er i bagasjerommet og der er det stor plass.

 

Men tusen takk for alle tips, Og meninger. Dette med vogn er en egen verden. Har en hovedvogn som jeg elsker og nå var det en god turvogn til mitt behov som stod for tur. For den helt perfekte vogn finnes dessvere ikke, så da velger jeg heller og ha to vogner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt tfk joggster twist på flust.no for 5495 ut denne uka. Jeg har nettopp bestilt en. Var jo så billig siden jeg i tillegg hadde oppsparte trumfpoeng :) Synes kanskje det er i tidligste laget for oss å handle vogn, men penger spiller jo en del inn ;) Har sett de på nettet til ofte over 4000 kr brukt... Legger heller til 1500 kr og får en helt ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på barnas hus igår for å se på (og evt bestemme meg) for vogn, og de har -25% på alt fra easywalker nå! De skal visst slutte å selge de, og selger ut alt.. Hvertfall her i Trondheim. Jeg gjorde altså et kupp på vogn ;) Bare et tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, aldri hørt om Bumbleride Indie. Men den virket spennende da. Huff også nå når samboeren min har sagt at vi heller kjøper tfk helt ny i butikken slik at jeg får akkurat den fargen jeg ønsker også syns han at det var så lite forskjell på å kjøpe brukt eller ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du står mellom MB og TFK ville jeg definitivt valgt MB! Den er Så mye penere/tøffere i designet synes jeg, samt super å trille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...