Jeg er jo litt ny her og tenkte kanskje dere ville skrive litt om hvordan dagene deres er fortiden? Siden de er på lik alder!
Sånn er dagene våre fortiden (sånn ca):
06-07: Stå opp
07: Melk til frokost
09: Grøt (1,5dl vann)
10: Soving (Ca 3,5 t etter vi har stått opp) Sover da alt fra 1t - 2,5t.
12: Halvt middagsglass + en hel fruktpure. (Ikke så glad i middag)
14.30: Grøt (1,5 dl vann)
14-15: Soving (Ca 30-40 min) Aldri lenger enn 15.30.
17.30: Kveldsgrøt (1,5 dl vann)
18.30 - 19: Melk, tannpuss, nattasang, natta.
Vi spiser og mellommåltider som ost, pølse, brød, riskjeks osv..
Jeg har merket at om hun sover lite på dagtid blir hun verre å legge og mange oppvåkninger på natt.
Nå er hun frisk så da er det litt lettere å se det faktiske mønsteret. Har slitt mye med dagsoving, men tror jeg har funnet en grei løsning på det nå. Sover hun leenge på første dupp og ikke er trøtt til neste dupp må jeg bare rugge henne til hun sovner tilslutt. hun trenger den lille duppen og den kan ikke være for sen.
Leggingen er så som så. Noen dager er hun en drøm å legge, mens andre dager gjør hun litt mer motstand. Det jeg gjør da er å gå inn og ut hvert 5-10 min (om jeg hører hun bare klagegriner). Legger hånda på brystet hennes og viser ikke ansiktet mitt. Sitter der litt også går jeg ut. Hun blir alltid sinna når jeg går ut, men det går fort over. Og jeg føler hun må få klage litt for å finne roen. Når jeg er der inne bare leker og prater hun. Men det er godt for mor å vise at jeg er der. Og godt for henne:)
Hun spiser ikke på natt lenger, og sover somregel rundt, MEN har plutselig netter hvor hun er lys våken 1-2 timer eller skal stå opp 5.. Så det er ikke noe rutine der! Men skal ikke klage når jeg hvertfall får netter som vi sover rundt alle mann:)
Hun skravler også i ett nå! Er såå koslig! Og leker godt med seg selv og hunden

Hun sitter neesten og krabber neesten:) Vi venter i spenning!
Hvordan ser deres dager ut? (uten sykdom, om det går an, hehe:)