Hei dere
Ha ha zassy, ser det for meg - så herlig
Mini her er også tørr og rød i kinnene, blå apobase skal testes! Ingen tørre flekker ellers heldigvis
Prøvde å lage havregrøt her i går, men hun likte det ikke

Blandet fruktmos oppi, smakte på det selv og det var veldig smaksløst. Tror nok det er lurt å blande bringebær eller noe annet med skikkelig smak oppi, prøver igjen senere

Forøvrig har jeg funnet en ny kveldsgrøt som snuppa eeelsker: småfolk sin kveldsgrøt med ris og pasta! Smakte selv og den er kjempegod, anbefales
Her har hun vært småsyk nå i en uke, frisk igjen nå. Utrolig snørrete og har hatt en ganske stygg hoste. Jeg var redd for at det kunne være RS virus, men så googlet jeg det og det er jo ganske vanlig og ikke nødvendigvis farlig. Nå er hun heldigvis frisk og rask igjen, og her er det full fart hele dagen

Har begynt å åle seg stadig fortere framover, og drar seg opp etter ting. I går satte jeg henne i sengen sin mens jeg ryddet i skapet hennes, snur meg og plutselig henger hun omtrent over kanten! Skal love dere at den sengebunnen ble senket før legging i går kveld ja
De siste dagene har mini sovet minimalt på dagtid. I går ble det bare 40 min totalt! Skjønner ingenting jeg, blir visst aldri klok på denne dagsovinga. Måtte legge henne kl 18 i går for hun var såklart megatrøtt, og hun sov til kl 6 uten å våkne! Har aldri skjedd før

Kan hende hun begynner å trenge mindre søvn på dagtid, evt enda lengre våkentid. Hm spent på hvordan det blir i dag!
Så utrolig flink du er Pix! Håper du fikk masse skryt av mannen
Hannah: Gratulerer med nattavvenning! *misunnelig*
Zassy hvordan gikk første dag på jobb??