Hei dere

Her var det skrevet MYE
Ser det er flere som har babyer som turner i senga

Her snur hun seg på magen flere ganger i løpet av natta, står og jokker og er illsint

Snur henne og gir smokk og hun sovner med en gang, men er jo slitsomt å fly inn og ut av rommet hele tida. Hadde hun lagt seg på magen og sovnet så hadde jeg nok ikke snudd henne nå som hun er så stor, men hun gjør jo altså ikke det da

Når jeg legger henne for kvelden er det også en god del turning - prøver å dra seg opp i sprinklene, stikker føttene ut gjennom sprinklene, sparker av seg dyna og kaster bamsen sin rundt. Herlighet altså
Harfåttprinsen: Mini her er 8 mnd i dag

Krabber ikke men åler

Jeg syns også det er litt vanskelig dette med hva man skal gjøre utendørs med de. Hadde henne på terrassen i dag, tok ut matta hennes og hun lå litt der men ble fort sinna. Får ikke til å åle på terrassen enda nemlig. Kan jo trille tur men ikke lenge hun gidder å sitte våken i vogna, vil bare opp. Satt litt på gresset i dag, men det likte hun ikke. Grusen derimot var stas! Stappet munnen full av grus da, så kanskje ikke så lurt

Men usikker på dette her, de skal jo liksom ikke være i solen så det setter jo en del begrensninger på hva man kan finne på?
Ang grøtmengde; vet ikke hvor mye vann jeg bruker men 1 dl pulver og så vann til riktig konsistens. Ikke alltid hun spiser opp alt.
Mamma i lykkerus: du er flink! En uke uten mannen + oppussing står det respekt av
Zassy: Vi pusser tennene i senga vi

Steller på badet, inn i senga vår og får pupp og kos, så pusser jeg tennene hennes og hun får gnage på børsten etter det, mens jeg pjusker henne på hodet eller stryker på magen. Elsker det

Så er det rett i seng
Har eksperimentert litt med leggetider denne uka, og tror jeg har kommet fram til at 3-3,5 timers våkentid mellom siste dupp og natta er ideelt. Alt annet ender i hyl og skrik og at legginga drar veldig ut. Prøver å legge rundt 18.30 men det varierer veldig egentlig, avhengig av når siste dupp avsluttes.
Ellers har lille vært smådårlig denne uka, snørrer fælt, lite matlyst og sover mer enn vanlig på dagtid. Sikler grassalt mye og klør veldig i gommene, så mistenker at det er fler tenner på vei. Allmenntilstanden hennes ellers er nemlig veldig bra
Nå tar jeg kvelden her, krysser fingrene for at vi alle får en herlig natt