Jo, det er mindre og mindre tid til å "surre" rundt på nettet om dagen.
Må gå etter lillemannen hele tiden. Han krabber fortsatt, men reiser seg i alt som er.
Kveldene går litt opp og ned, men er stort sett bedre enn i forrige uke. Har hatt et par kvelder nå som er mer som "før". Dvs at han sovner i 19.00-19.30 tiden, og våkner et par tre ganger for smokk og vann utover kvelden.
Jeg skal ikke trappe ned dagsovingen ennå. Jeg har derimot begynt å forskyve den siste luren litt, så han er mindre overtrøtt når han skal legge seg. Det er utrolig lite som skal til før det er helt sirkus.
Jeg skal ikke begynne på jobb før i Oktober (har tatt ulønnet permisjon), men gruer meg skikkelig. Var innom jobben i går, og det er visstnok skikkelig "texas" der om dagen. Gjorde ikke akkurat følelsen noe bedre...Og jeg som hadde tenkt å søke om redusert arbeidstid.. Det kommer nok ikke på tale nå, nei.
Er egentlig glad i jobben min, men kunne tenke meg å finne noe annet hvor jeg kan være litt friere, evt jobbe hjemmefra og "være min egen sjef". Det er jo ikke bare, bare det heller.
Jeg har jo sommeren å tenke på da..
Det ble litt utover det vanlige, men tankene bare løper
Ha en god helg alle sammen!
Jeg skal beise og fixe terrassen, hva skal dere?