Gå til innhold

Kølle


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

 

 

Se det, ja! Endelig en innlysende bruk av kuk!

The mind boggles.

 

Frykt eller beundring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fallossymobler er natrulig og har vært i vår kultur og alle andres alltid.. så om man ser pikk på høylys dag så er det bare urkvinnen i deg som vil ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

( . )( . )

) . (

( # )

 

oi den ble rar, var ikke deformert før den ble postet jeg lover ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

tja om du da flytter det jeg vil påstå er mellomgulvet noe mot høyere, tar bort # på det jeg vil påstå er underlivet for så å dra alt litt nedover og addere noen ringer på magen så snakker vi selvportrett, så ja egentlig ganske likt meg det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fallossymobler er natrulig og har vært i vår kultur og alle andres alltid.. så om man ser pikk på høylys dag så er det bare urkvinnen i deg som vil ut på tur.

 

Tror også noen mener at kuk-formen er utrolig praktisk. Jeg får i alle fall litt lystige tanker av sjampoflaska mi. Hva sier det om urkvinnen i meg, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja om du da flytter det jeg vil påstå er mellomgulvet noe mot høyere, tar bort # på det jeg vil påstå er underlivet for så å dra alt litt nedover og addere noen ringer på magen så snakker vi selvportrett, så ja egentlig ganske likt meg det der ;)

 

Lurer litt på de ringene dine. Du virker for ung til å ha lovehandles, så jeg tenkte liksom rockering eller piercing med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Ok ikke ringer da, la oss heller si pølse:p magen er flat når jeg står, men henger når jeg sitter.. Piercing har jeg hatt i puppen og lenger syd, men aldri i navlen. Nå har jeg heldigvis ingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...